poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Breyer Classics - Koń Roku 2017 - Bella

Breyer Classics - Koń Roku 2017 - Bella rasy Appendix Quarter Horse - piąty koń w serii (Horse of the Year, 5th in the Series).

Wcześniejsze modele "Horse of the Year..." to:
Bella pokazana jest w galopie, a raczej w jego najszybszej odmianie, czyli w cwale. Cwał to najszybszy chód konia i charakteryzuje się tym, że podczas biegu podłoża dotyka tylko jedna noga na raz. Przednia noga nie powinna się w tej fazie ruchu stykać z ziemią, ale trudno byłoby wtedy sprawić, żeby figurka stała - musiałaby mieć podstawkę.



Bella to całkiem nowy mold, a wyrzeźbiona jest przez Kathleen Moody. W następnym roku najprawdopodobniej zostanie wydana na zwykłym modelu w innej maści, tak jak to było z poprzednimi moldami z tej serii.


Maść klaczy to jelenia o złotawym połysku. Koń ma dwie białe odmiany na nogach oraz szeroką latarnię na łbie przechodzącą na chrapy.
Trochę szkoda, że tak nowy mold nie ma wyrzeźbionych kasztanów i strzałek, tym bardziej, że tylne nogi są podniesione i widać spody kopyt.


Grzywa jest dość krótka i razem z ogonem powiewają na wietrze.


Klacz ma pomalowane oko - łącznie z białkiem i tęczówką, choć na zdjęciu może niezbyt to widać. Miły szczegół.


Tak prezentuje się Bella obok jelenio-srokatego biegnącego ogiera. Ładna z nich para, bo są takiej samej wysokości.


A tak prezentuje się Bella (skala 1:12) przy mustangu Schleich.

Ej, Duża! Poczekaj na mnie!
Jak Wam się podoba? Mnie bardzo, ale poczekam na regularny model. Jakbym ją kupiła, to chciałabym mieć również poprzednie konie z tej serii, a niektóre wolę w innych maściach.

Pozdo!
Tradycyjnie - link do sklepu, może ktoś szuka :)
Bella na Monoceusie

10 komentarzy:

  1. Jest naprawdę udanym modelem. Bardzo podoba mi się jej głowa i grzywa :) Ale nie podoba się maść :/ Będę czekać na regularny model tak jak ty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się akurat ta maść podoba, ale za dużo już jeleni mam w stadzie ;)

      Usuń
  2. Ma swój urok :D ja się nad nią zastanawiam ale pierwsze w kolejce są tradki... poczekam chyba na wersję w innej maści ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tradki najważniejsze, a Classics tak jakoś wszyscy omijają ;(

      Usuń
  3. Klacz bardzo mi się podoba. Jedyne co to właśnie brak strzałek i kasztanów "psuje" ten model. Ale zapewne do mnie kiedyś trafi :P
    Chciałam zapytać ile ona ma (około) cm w kłębie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak napisała Juliett, klaczka ma swój urok :D Ale na razie na mojej chciejliście jest Harper ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna.

    Pozdro od Zuzi koniary

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚLICZNOTKA *-* ale wolała bym ją w innym malowaniu :/
    pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bella juz do mnie idzie :-D. Ja mam tylko 2 tradationale,ale poluję na sekretariata B-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)