sobota, 4 lutego 2017

Schleich 2017 - Klacz i wałach rasy hanowerskiej

Modele Schleich 2017 - klacz hanowerska nr 13817 oraz wałach hanowerski nr 13837.
Źrebaka opisywałam we wcześniejszym poście, o tutaj:
Schleich - Źrebię hanowerskie 13818


Klacz pokazana jest w kłusie. Mnie akurat niezbyt się podoba, bo ten zad jakoś tak nisko, no ale to figurka i musi się podpierać nogą, żeby się nie przewrócić.


Gniada kobyła ma zaplecioną grzywę - koreczki mają różowe gumki. ogon nie jest zapleciony.


Model ma podkowy. Tylko na głowie gwiazdka, na nogach nie ma odmian. Wydaje mi się, że to jest jeden z tych modeli, które mogą się podobać od pierwszego wejrzenia, albo wręcz przeciwnie. Mnie niezbyt przypadł do gustu, ale jest lepszy niż na fotkach firmowych.


Wałach rasy hanowerskiej. Kasztan z dwoma białymi skarpetkami oraz latarnią na głowie. Koń również ma zaplecioną grzywę, ale tym razem są to takie bardzo krótkie warkoczyki bez gumek. Spodobało mi się to, że między uszami warkocz idzie wzdłuż grzebienia na czoło.


Ogon w górnej swojej części także jest zapleciony. Model prawie nie ma rozjaśnień, ale brzuch jest jaśniejszy od reszty ciała. Pysk jest przyciemniony. Ogon i grzywa są ciemnobrązowe.


Koń jest podkuty, tylne kopyta powinny być jaśniejsze, skoro na tych nogach są odmiany.


Są tylko dwa osobniki płci męskiej wśród hanowerów Schleich: nowy wałach oraz ogier z 2009 roku numer katalogowy 13649.



Za to klaczy całe stado. Od lewej:
13227 z roku 1995, siwa nr 13228 z tego samego roku, kasztanka nr 13729, gniada z owijkami 13296 oraz najnowsza nr 13817.


Starsze modele miały nawet żyłki na pysku.


A tu źrebaczki. Od lewej:
13115 z roku 1995, 13277 z roku 2004, 13730 z roku 2013 oraz najnowszy.




A tutaj wszystkie dorosłe konie rasy hanowerskiej Schleich.


Który model tej rasy podoba Wam się najbardziej?

Pozdrawiam!

19 komentarzy:

  1. Bardzo ładne konie :)
    Klacz jednak do mnie nie przemawia, wolę wałaszka :))
    Pozdrawiam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Właszek to śmieszne jak to jest możliwe skoro jest źrebak to i powinien być ogier,a nie wałach. Ale wydaje mi się że modele starsze były dokładniejsze. No to tylko moje zdanie , ale jeśli ktoś uważa jednak inaczej to proszę. Super post.A mogła byś zrobić post o Brukside Pink Magnum, ale jeśli już kiedyś był taki post to czy mogła byś wysłać mi link do tego posta ? :3 O jeśli są błędyortograficzne to przepraszam za to z całego serca.

    Pozdrawiam : Zuzia koniara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Magnuma już opisywałam:
      https://capricornmeadow.blogspot.com/2013/03/breyer-traditional-brookside-pink.html

      Usuń
    2. A jeśli najpierw klacz zaplodniona a potem kastracja?

      Usuń
  3. Mam dwie klacze Hanowerskie 'starej daty'. To chyba moje ulubione modele spośród mojej całej kolekcji Schleich. Jeśli chodzi o tą rodzinkę to bardzo mnie przekonuje. Jeśli miałabym wybierać, w moje ręce wpadłaby zdecydowanie klacz(:

    Zapraszam do mnie na n/n.

    Pozdrawiam,
    Paulina.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi tam z kolei do gustu nie przypadła klacz przez ten zad i pokreśloną sylwetkę.. Po prostu nie widzę w niej "naturalności" którą dość sobie cenię.
    Wałach jest sympatyczny, ale poczeka aż do mnie trafi. A głowa jakoś przypomina mi głowę ogiera pinto 2015 :/ ale nie wiem bo nie mam go u siebie.
    No może niejedyne te facety, jest jeszcze ogier z myjki :) ale to ten sam mold co 2009 więc tak. Myślę jednak że Hanowerki zyskają u wielu ludzi bo nie brak im tego schleichowego uroku. A sam wałach to sprawia mi wrażenie zawodowego skoczka :)
    Hmm a ja ciągle się niecierpliwię na collecty :D
    Pozdrawiam ciepło Srokata
    Ps. Kolekcja z poprzedniego postu ogromniasta. Tak jak ktoś stwierdził -jak uzupełnisz to będzie prawdziwy rarytas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy będą dostawy na monocerusie? :P Bo na brayery classics czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Capri (pozwoli pani żebym panią tak nazywała? ;3) , czy wie Pani kiedy będą collecta 2017 dostępne w polsce? Czekam na tinkery <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być Capri :)
      Collecta 2017 mają być w marcu, ale dokładnie nie wiem.

      Usuń
  7. Zakochałam się w klaczy *o*. Liczna rodzinka, jeśli mogę spytać. Czy można gdzieś jeszcze dostać te stare hanowery?
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawita do mnie wałach i klacz ^^.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne oba, choć wałaszek chyba lepszy
    () ()
    (~.~)
    kucykikoniki.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie je można dostać?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam tą klacz hanowerską w malowaniu karym. I wałaszka też mam, a źrebaczek mnie jakoś nie przekonuje. Pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie wałach ma trochę za delikatną budowę i przypomina mi klacz trakeńską.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)