niedziela, 17 września 2017

Powrót Wilczycy - wilki różnych firm


Dzisiejszy post nie ja pisałam, figurki także nie są moje - ja pstrykałam tylko fotki. Zapraszam do czytania i oglądania, bo jest w nim wiele interesujących informacji. :-)



Witam serdecznie,

jestem Lykaina z Warszawy, nie dawno odwiedziłam Capricorn :) To już drugie nasze spotkanie, o poprzednim możecie poczytać tu: Spotkanie z Wilczycą. Bardzo się cieszę, że udało nam się spotkać, tym razem Capricorn zaprosiła mnie do siebie, czas minął nam bardzo szybko. Poprosiła mnie żebym pomogła jej napisać posty do zdjęć, które razem zrobiłyśmy na spotkaniu. Będą to różne posty, oczywiście będą wilki, gdyż przybyłam na spotkanie z moją watahą wilków, ale nie tylko ;-)

środa, 13 września 2017

Monocerus - dostawa CollectA

Hej!
Dla tych, co jeszcze nie wiedzę - post informacyjny!

Na Monocerus.pl dojechała dostawa figurek koni (i innych zwierząt) firmy CollecA.

Przyjechał między innymi:

ogier Mangalarga Marchador nr 88793 (stallion)


źrebię rasy Rocky Mountain nr 88799 (foal)


byk hiszpański 88803 (spanish fighting bull)


suhak stepowy 88808 (saiga antelope)


antylopa bongo 88809 (bongo antelope)


A także masa modeli, których brakowało, choć niestety nie wszystkie. Ale podobno za miesiąc szykuje się kolejna duża dostawa.

Na razie łapcie kilka fotek ogiera Mangalarga oraz ogiera Tinker:






Piękniś :3




Pozdrawiam i zapraszam na zakupy!

Monocerus.pl

sobota, 9 września 2017

Breyer Traditional - Valegro fotki

Model konia Breyer Traditional nr 1756 - Valegro Reigning World and Olympic Dressage Champion.

Opis tej figurki możecie zobaczyć pod tym linkiem:
Valegro TR - opis w pudełku


Dziś natomiast kilka zdjęć w plenerze.

czwartek, 7 września 2017

Trzeci Ambasador

Krótki post informacyjny -
na trzeciego Ambasadora sklepu Monocerus.pl wybieram...

i teraz będzie zaskoczenie...

kogoś, kto nie pisze na swoim blogu o figurkach! :O

Ale teraz będzie musiał zacząć, bo dostanie figurki do zrecenzowania ;)

Trzecim Ambasadorem zostaje...


Konie moja pasja!


Zaraz piszę maila do Autorki, mam nadzieję, że nie zmieniła zdania i nadal jest chętna na współpracę :)

A jeszcze krótkie wyjaśnienie.
Jako osoba, która obecnie nie ma styczności z żywymi końmi, lubię poczytać sobie czasem, jak inni sobie radzą z tymi pięknymi zwierzętami. Podoba mi się też, że na blogu oprócz życia stajennego i opisu jazd są też posty edukacyjne oraz recenzje sprzętu stajennego.
Plusem było również to, że Autorka regularnie prowadziła bloga przez wakacje (choć rozumiem, że nie każdy miał taką możliwość z powodu wyjazdów).

Ach, byłabym zapomniała!
To jest osoba, którą miałam wybrać w sierpniu (pamiętacie, że miały być dwie), ale wakacje się za szybko skończyły ;) Dlatego za jakiś tydzień wybiorę kogoś jeszcze.

To tyle - papatki!

środa, 6 września 2017

Informacje

Hej :)

Zapraszam na pierwszą recenzję u Uli ze Stajni Tenebris:
Model Collecta - źrebię tinker 88770


Jak widzicie u mnie ten źrebol też już mieszka:


I jeszcze parę informacji.

Nowe figurki CollectA powinny pojawić się na sklepie Monocerus.pl lada dzień - czekam na mail z hurtowni, kiedy będę mogła zamawiać.

Breyery spodziewane są w październiku o ile się nic nie opóźni.

W ciągu ostatnich miesięcy powiększyło mi się stadko modeli, więc spodziewajcie się wpisów. Będę też opisywać zestawy Breyer Stablemates, których jeszcze na blogu nie było, a mam je na sklepie i mogę je obfotografować.

Zrobię nową zakładkę na blogu z wszystkimi recenzjami u Ambasadorów.

No to tyle na dziś - papatki!


wtorek, 5 września 2017

Konie Schleich - porównanie malowania

Jak się macie ferajna? :)

Mam nadzieję, że dobrze w ten letno-jesienny czas mimo pogody, która nie sprzyja robieniu fotek.

Wakacje się skończyły, ale życzę Wam, żeby Wasi nauczyciele potrafili przekazać Wam wiedzę w sposób ciekawy i żeby szkoła stała się miejscem, do którego lubicie chodzić, żeby poznawać ten wspaniały świat, który nas otacza. A nie tylko po to, aby dowiedzieć się, jak rozwiązać kolejny test, żeby dostać wystarczającą ilość punktów na zaliczenie...

Ale jeśli Wasz szkoła jest jedną z tych nudnych, to warto mieć jakieś hobby, które pozwala oderwać się od smutnej rzeczywistości - i tak wracamy do figurek ;)

Najpierw zapraszam Was na blog Stajni Tatersal, gdzie możecie przeczytać ostatnią z recenzji figurek z Monocerusa - o szczeniaku charta afgańskiego: Collecta szczeniak charta

Jak dobrze poszukacie, to znajdziecie tam także opis figurek Schleich na 2018 rok wraz z pierwszymi zdjęciami. Oraz oczywiście posty z życia stajni i zdjęcia figurek.

Informuję także, że figurki dla Stajni Tenebris także są już u nowej Właścicielki i lada dzień możecie spodziewać się filmów na kanale: Stajnia Tenebris na YT

Jeszcze w tym tygodniu ogłoszę, do kogo pojadą następne modele (chyba w środę mi się uda).

No a teraz, żeby jakieś zdjęcia w poście się pojawiły, kilka porównań malowania modeli Schleich.

czwartek, 31 sierpnia 2017

Schleich 42368 - Klacz luzytańska z boksem stajennym

Nowość 2017
Schleich 42368 - Klacz luzytańska z boksem stajennym (Horse Stall with Lusitano Mare).


W komplecie znajduje się: model konia, boks, daszek, poidło i kosz na jedzenie, jabłka, 2 rozety (floo) oraz derka i kantar (prezenterka).

Schleich - Kowboj na koniu rodeo 41416

Zestaw z 2017 roku - Seria: Farm World -> Rodeo Series
Schleich 41416 Kowboj na koniu rodeo (Saddle Bronc Riding with Cowboy) więc właściwie nazwa powinna brzmieć "rodeo na osiodłanym koniu z kowbojem".

W skład kompletu wchodzą: model konia, figurka kowboja, siodło i ogłowie z liną.


Jeszcze małe wyjaśnienie - rodeo to konkurencja westernowa dla prawdziwych twardzieli. Polega to na tym, że kowboj musi się utrzymać jak najdłużej na brykającym i wierzgającym koniu, ale minimum to 8 sekund i nie może w tym czasie dotknąć konia wolną ręką. Koń może być osiodłany lub bez siodła (bareback bronc riding), tylko z popręgiem z uchwytem.

Konie do tej konkurencji to wcale nie są nieujeżdżone dzikusy, jak mogłoby się wydawać. Są one specjalnie wybierane i szkolone, żeby wykonywały jak najbardziej spektakularne "baranki". W tej konkurencji również one dostają punkty - im "ciekawiej" skaczą, tym dostają lepsze noty.

Dla dzieci również urządza się rodea - najmłodsi jednak nie jeżdżą na koniach ale na... owcach :)

środa, 23 sierpnia 2017

Schleich 2017 - Kowboj łapiący cielaka

Zestaw Schleich z roku 2017 z serii Farm World Rodeo series - Kowboj łapiący cielaka na lasso nr 41418 (Team roping with Cowboy).



W skład zestawu wchodzą:
  • cielak,
  • koń,
  • kowboj,
  • siodło i ogłowie,
  • lasso,
  • płot,
  • czaszka krowy.

sobota, 19 sierpnia 2017

I Sarmacki Live Show - część 1

Pierwsza część zdjęć z I Sarmackiego Live Show w Kudowie Zdroju, który odbył się 13 sierpnia 2017 roku.

Co to jest Live Show pisałam w tym poście:
http://capricornmeadow.blogspot.com/2017/07/pierwszy-sarmacki-live-show-2017.html

Tak wyglądała sala, w której mogliśmy się przygotować i rozłożyć nasze modele.

Schleich - Kalendarz 2017 konie kucyki 97447

Dziś opis zestawu Schleich 97447 - Kalendarz adwentowy 2017 Horse Club - czyli konie, a właściwie kucyki i ogier arabski.


Jeśli nie chcecie sobie psuć niespodzianki, to lepiej nie czytajcie tego posta ;)

środa, 9 sierpnia 2017

Drugi Ambasador

Hej hej :)
Obiecałam, że w sierpniu wybiorę dwóch Ambasadorów Monocerusa, dlatego dziś ogłoszenie:

Drugim Ambasadorem zostaje...

Stajnia Tenebris!


Autorka chyba jest teraz na wakacjach, ale będziemy się kontaktować.

Może jeszcze napiszę w kilku zdaniach, czemu ją wybrałam.

Ula prowadzi kanał już od kilku lat. Ma na nim parę ciekawych tutoriali oraz filmy opisujące modele oraz wyjaśniające różne modelarskie rzeczy. Maluje też modele i całkiem fajnie jej to wychodzi :)
Gdy zgłosiła się na FB, aby być Ambasadorem, sporo osób ją poparło. Poza tym ma też sporo subskrybentów na YT i ma też fanpage na FB:
https://www.facebook.com/StajniaTenebris/

To tyle, kolejną osobę wybiorę pod koniec sierpnia.

Życzę Wam miłych wakacji i pozdrawiam!

czwartek, 3 sierpnia 2017

Schleich Bayala - Źrebak Rosalina 82869

Na samym początku zapraszam do odwiedzenia Stajni Tatersal, gdzie już pojawiła się recenzja pierwszej figurki ze sklepu Monocerus.pl:
klik ---> Schleich 13 813 ogier rasy Haflinger
Dziękuję serdecznie za błyskawiczny odzew :D

A teraz wracamy do tematu dzisiejszego posta.

Schleich seria Bayala - Źrebak o imieniu Rosalina numer 82869
Mogę Wam go pokazać dzięki Lykainie, która odwiedziła mnie kilka dni temu i przywiozła ze sobą część (małą) swojej kolekcji figurek.

sobota, 29 lipca 2017

Pierwszy Ambasador

Wczoraj ogłosiłam na Facebooku, ale nie mogłam napisać posta, dlatego wiadomość pojawia się dzisiaj:

Pierwszym Ambasadorem Monocerusa zostaje...


Stajnia Tatersal!



Napisałam już maila do Autorki i w poniedziałek wysyłam do niej paczkę. Męczcie ją potem, żeby robiła opisy ;)

Może jeszcze parę słów wyjaśnienia, czemu akurat taki wybór?

Ponieważ blog jest prowadzony regularnie już od kilku lat, podobają mi się zdjęcia, ciekawe historyjki, widać, że autorka dobrze się bawi tworząc dla modeli i je przemalowując. Poza tym wiecie, co znaczy "tatersal"? Dawniej nazywano tak ujeżdżalnię koni i miejsce ich sprzedaży. Dowiedziałam się tego właśnie teraz sprawdzając nazwę xD Ale tak naprawdę to zauroczyły mnie druciane ludziki :D
Poza tym jest też kanał na YT oraz FB ;)

Życzę wszystkim wytrwałości w prowadzeniu blogów i powodzenia! <3

Przypominam, że w lipcu wybieram dwoje kolejnych Blogerów / Youtuberów.

Papatki!

środa, 26 lipca 2017

Informacja dla Blogerów!


Niestety z powodu braku czasu :( nie zdążyłam się dokładnie zapoznać z wszystkimi zgłoszeniami kandydatów. Dlatego wyboru dokonam w piątek i około 20:30 podam nazwę bloga lub kanału, który wybrałam.

Postanowiłam także, że każda wybrana osoba będzie się mogła umówić ze mną, jakie mniej więcej chce modele (żeby nie dostała jakiegoś, którego już ma).

Dodatkowo w sierpniu wybiorę dwie osoby - bo wakacje i macie dużo czasu na recenzje ;)

Do piątku więc! :)


źródło grafiki: VectorOpenStock.com

wtorek, 25 lipca 2017

wtorek, 18 lipca 2017

Propozycja dla Blogerów

Uwaga!

Masz bloga lub kanał na YouTube? Może chciałabyś/chciałbyś zrobić recenzję jakiejś figurki? 
Monocerus poszukuje ludzi chętnych do współpracy :)



Na czym miałoby to polegać?

piątek, 14 lipca 2017

Collecta i Schleich - Łoś samiec

Dwie figurki łosi:
CollectA 88335 Moose - łoś (samiec)
Schleich 14781 Moose Bull - łoś byk (samiec)


Łoś z firmy CollectA jest trochę większy od tego, z firmy Schleich.
Nie będę opisywać figurek, po prostu sobie pooglądajcie zdjęcia.
Napiszę parę ciekawostek o łosiach.

niedziela, 9 lipca 2017

Breyer Classics - Koń westernowy 50-lecie NRHA 1766

Breyer Classics numer katalogowy 1766 - Koń westernowy 50-lecie NRHA (National Reining Horse Association). Kasztanowaty ogier pokazany jest podczas wykonywania sliding stop.

poniedziałek, 3 lipca 2017

Pierwszy Sarmacki Live Show 2017

Post informacyjny

Dnia 13 sierpnia 2017 roku (niedziela) w mieście Kudowa-Zdrój odbędzie się pierwszy w Polsce "Sarmacki Live Show" - czyli najprościej mówiąc pokaz / konkurs dla modeli koni.

Oficjalna strona: Sarmacki Live Show (http://sarmackilive.weebly.com/)

Mail do organizatorów: sarmackilive@gmail.com



poniedziałek, 19 czerwca 2017

Schleich - Custom DP i derka

Jakiś czas temu stałam się szczęśliwą posiadaczką kompletu dla modeli od Dagmary Rumińskiej, którego jeszcze nie pokazywałam na blogu. Natomiast kilka dni temu przyjechał także od niej model, więc nadarzyła się okazja żeby pokazać wszystko razem.

Ręcznie robioną derkę oraz kantar z uwiązem prezentuje custom modelu Schleich przerobiony przez Dark Pegasus Studio.

czwartek, 15 czerwca 2017

Breyer Stablemates - Zestaw Barrel Racing 5377

Breyer Stablemates - Zestaw Barrel Racing nr 5377 skala 1:32


W skład zestawu wchodzą:

  • figurka biegnący koń,
  • figurka amazonki - kowbojki,
  • siodło i ogłowie westernowe,
  • 3 beczki,
  • 4 przęsła płotu.

środa, 7 czerwca 2017

Breyer Traditional - Cortes C fotki

Model w skali 1:9 Breyer Traditional numer katalogowy1759 - Cortes C (Show Jumper - International Horse of the Year).

Opis "pudełkowy" pod tym linkiem:
Cortes C - post opisowy

Dzisiaj kilka zdjęć plenerowych z amazonkami.

czwartek, 1 czerwca 2017

SSO - Kod na SC z okazji Dnia Dziecka

Życzę Wam - Dzieciaczki w różnym wieku - dużo zdrowia i spełnienia marzeń. Niech Wam półki obrodzą konikami w różnych skalach! 😁



Twórcy gry Star Stable Online uraczyli nas w tym roku kodem na 150 SC. Po zalogowaniu się na konto wpisujemy:

COMMUNITYLOVE

Sprawdziłam - działa - choć musiałam poczekać parę minut, zanim monetki pojawiły się na moim koncie. Nie wiem, do kiedy jest ważny, więc wpisujcie jak najprędzej, jeśli tego jeszcze nie zrobiliście.

poniedziałek, 29 maja 2017

Breyer Classics - Zestaw Konie Bohaterowie Zachodu 61098

Zestaw z roku 2017 konie i akcesoria Breyer Classics numer 61098 - Bohaterowie Zachodu (Heroes of the West).


W komplecie znajdują się:
  • model jasno-siwego stojącego konia,
  • model siwego galopującego konia,
  • model ciemnosiwego kłusującego źrebaka,
  • westernowe ogłowie, siodło i czaprak,
  • beczka-poidło,
  • różowe wiaderko,
  • sześć przęseł płotu.

sobota, 13 maja 2017

CollectA - Klacz Gypsy 88779

Kolejna nowość 2017 firmy CollecA - karo-srokata klacz Gypsy (Vanner, Cob).

Do niedawna myślałam, że Tinkery i Gypsy to ta sama rasa koni, okazało się jednak, że nie jest to do końca prawda. Najprościej mówiąc Gypsy to czyste rasowo osobniki natomiast Tinkery to mieszańce. Jeśli się chcecie dowiedzieć więcej, to zapraszam na stronę hodowli EcoGypsy, gdzie jest to dokładniej wytłumaczone: http://eco-gypsy.com/

Natomiast my zajmujemy się figurkami, dlatego będę poszczególne modele nazywać tak, jak robi to ich producent. Oto klacz Gypsy:

CollectA - Klacz i źrebię Curly

Dwie figurki CollectA 2017:
  • 88780 - Klacz Curly 
  • 88781 - Źrebię Curly

czwartek, 11 maja 2017

Schleich, CollectA, Mojo - Figurki gepardów

Dzisiaj trochę kocio ;)

Gepard, a dokładniej gepard grzywiasty, bo tak brzmi jego nazwa gatunkowa, to duży drapieżny ssak z rodziny kotowatych, ale w przeciwieństwie do innych kotów nie potrafi chować pazurów. Zamieszkuje sawanny na terenie Afryki oraz południowo-zachodniej Azji i jest najszybszym lądowym zwierzęciem.

Pokażę Wam dziś kilka figurek geparda:
  • Schleich z zestawu z Liassą nr 70442
  • CollectA Gepard królewski nr 88608
  • Mojo / Animal Planet Gepard grzywiasty samica z młodym 387167
  • Mojo / Animal Planet Gepard samiec 387197

wtorek, 9 maja 2017