piątek, 30 września 2016

Breyer Traditional - Ogier islandzki Svali fra Tjorn nr 1754

Figurka Breyer Traditional numer katalogowy 1754 - Svali Frá Tjörn ogier islandzki.
Dziś kilka zdjęć - w następnym poście opis oraz porównanie do innych modeli.



Model po wyjęciu z pudełka zaskoczył mnie swoim ciężarem. Wydaje mi się, że w przeciwieństwie do innych figurek w tej skali ten jest pełny w środku. Również bujna grzywa i ogon dodają mu ciężaru.




W tym roku po raz pierwszy ten mold został użyty jako RR, czyli Regular Run - model dostępny w szerokiej sprzedaży. Prototyp został wyrzeźbiony przez Kathleen Moody w roku 2014 i nazwany jest po prostu "Icelandic".
















Mnie się bardzo podoba, a Wam?

9 komentarzy:

  1. Island śliczny.Nawet maść mu pasuje. Rzeczywiście grzywa i ogon to mistrzostwo.Mam pytanie.Kiedy bedą dostępne pozostałe konie CollectA z tego roku?I czy jakby były już dostępne to wystawiłaby Pani oferty również na allegro?
    Dziękuję i pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oczywiście zdjęcia piękne jak zawsze .:)

      Usuń
  2. Cudny i teraz nam dylemat między nim a Sara Moniet. Ma przepiękna pozę i cudne malowanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ten mold nie przypadł do gustu... nie ciągnie mnie zbytnio do kuców islandzkich ale przyznam, że maść ma bardzo fajną :) zdjęcia wyszły genialnie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny model, przypadł mi do gustu :)
    Fotki cudne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają zdjęcia modelu, szczególnie to drugie :)
    Island aktualnie jest u mnie obszlifowywany z nierówności i napisów, potem zabieram się za malowanie - skarogniady srokacz ;) Choć maść firmowa wygląda bardzo przyzwoicie, myślę, że w nowym kolorze będzie mu do pyska.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zacny model, zdjęcia bardzo fajne.
    Nigdy mnie nie przekonywał, jak go widziałam to zawsze "e, nie, coś mi w nim nie pasuje", ale tak patrzę, patrzę, jakbym miała możliwość posłania go na przeróbki (grzywa mimo wszystko ale mi się nie podoba) to mógłby zagościć na moje półce, kto wie? Może w przyszłości ;).
    Pozdrawiam!
    ~Zafira

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny model idealnie oddaje cechy tej rasy.
    a wiesz chyba się na niego skuszę ♥
    Śliczne zdjęcia. Maść figurki też do niej pasuje a cała rzeźba też mi się podoba.
    ale to co mnie najbardziej urzekło to ta splątana grzywa ♥
    Pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Grzywa i ogon powalają na kolana :D
    I choć nie przepadam za modelami tego typu,ten nawet mnie urzekł.
    Pewnie świetnie prezentuje się na półce.
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)