poniedziałek, 26 września 2016

Breyer Stablemates - Myszata klacz i źrebię nr 5392

Zestaw dwóch modeli koni w kartonowej stajni:
Breyer Stablemates numer katalogowy 5392 - myszata klacz i źrebię.
Skala to 1:32 - dorosły koń ma około 6,5 cm wysokości "w uszach" (około 5 cm w kłębie), a źrebaczek około 4 cm w kłębie.



Konie dostajemy zapakowane w kartonowe pudełko z szybkami. Modele dodatkowo umieszczone są w przeźroczystej plastikowej wytłoczce, do której są przymocowane drucikami i takimi białymi gumkami. Do uwolnienia ich przydają się nożyczki do paznokci.


"Stajnia" ma otwierane drzwi - trzeba je rozciąć, ale krawędzie są perforowane, więc da się to łatwo zrobić nożem - postanowiłam jednak ich nie otwierać, bo i tak nie będę się bawić zestawem w ten sposób. 


Mold klaczy to "Paso Fino" G2 wyrzeźbiony przez Kathleen Moody i wprowadzony w roku 1998. Koń pokazany jest w chodzie charakterystycznym dla swojej rasy.


Podoba mi się maść klaczy oraz jej głowa, a szczególnie to, że uszy "patrzą" w dwóch różnych kierunkach.


Ale tak naprawdę, to przygarnęłam ten zestaw, ponieważ jest w nim źrebak, który gości u mnie na półce już w czterech malowaniach. Teraz dołączy do stada ten drapiący się maluch :)


Mold to "Scratching Foal" G2 wyrzeźbiony przez Sarah Rose i wprowadzony w roku 2000.

Więc mam już pięć takich :D


Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten zestaw, napewno go niedługo przygarnęła :) gratki conga!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznę c: Gratuluję congi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aczkolwiek według mnie najładniejsze są taranty i siwka z kasztankiem ;D

      Usuń
    2. Dzięki. Wszystkie są ładne :)

      Usuń
  3. aż szkoda wyjmować z pudełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę congi, też uwielbiam ten mold ale niestety mam tylko jednego, bo w Polsce jest tylko on dostępny (ten ze źrebakiem niespodzianką). Używanych też nie ma:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)