wtorek, 14 czerwca 2016

Breyer Traditional - Foiled Again nr 1743

Model ogiera firmy Breyer Traditional numer katalogowy 1743 o imieniu Foiled Again - (Richest Harness Horse in History) - koń, który zarobił najwięcej w historii wyścigów kłusaków w USA.



Mold wyrzeźbiony został przez pana Chrissa Hessa i wprowadzony w roku 1967. Dość dokładnie opisywałam go w tym poście: Breyer Traditional Pacer, ponieważ mam go już u siebie bardzo długo - jest to mój drugi Breyer, którego "upolowałam" na aukcjach jakieś 10 lat temu.

Oczywiście mam konia na tym samym moldzie, ale nie Foiled Again, dlatego dziś parę słów o modelu, który właśnie trafił do sprzedaży.


Pierwsze i najważniejsze - żółty kantar jest na stałe na koniu - nie da się go ściągnąć - żeby się ktoś nie zdziwił, jak dostanie konia po zakupie.
Koń na szyi ma numer - tak znakuje się wyścigowce.



Jako, że jest to jeden ze starszych modeli - jest może mało szczegółowy, chropowaty i nie ma strzałek... Ale niewątpliwie wyróżnia się wśród innych pozą - nieczęsto jest okazja na model kłusaka - inochodźca. Wyjaśnienie, co to inochodziec, macie w poście o Pacerze, linka dałam parę zdjęć wyżej ;)


A tutaj "bracia" z toru wyścigowego.


Mój Pacer był przemalowany przez Dark Pegasus Studio w 2014 roku.


Przygarniecie kłusaka? Ja swojego już mam :)

Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Zdjęcia mi sie nie wczytują :/ A sam opis jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ogier, tylko szkoda , że ten kantar na stałe. Poza tym jest Ok. Chyba jednak wolę twój custom. No cóż, kustom zawsze idealny;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny ogier nawet kantar tak mi nie przeszkadza;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja będe go miała na święta!♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)