środa, 4 maja 2016

Schleich - Zestaw do pielęgnacji z koniem andaluzyjskim nr 42270

Schleich 42270 - Zestaw do pielęgnacji koni z klaczą andaluzyjską, nowość 2016.
W zestawie znajdują się: klacz andaluzyjska, opiekunka koni, skrzynka na akcesoria, zgrzebło i szczotka oraz 4 przęsła brązowego płotu, z którego można ułożyć zamknięty mały padok.



Cześć koniku, trzeba cię wyczyścić.

Model konia dołączony do zestawu to różano-siwa jabłkowita klacz rasy andaluzyjskiej o numerze 13793, którą można zakupić również osobno, bo to nowy model z roku 2016. Opis i więcej zdjęć tego modelu możecie zobaczyć w tym poście: Schleich klacz andaluzyjska nr 13793

A kiedyś pogalopujemy razem daleko, o tam...

Stajenna, opiekunka koni, czy po prostu dziewczyna do brudnej roboty ;) to model z zestawu z myjką - amazonka z warkoczem,w zielonej koszulce i brązowej kamizelce oraz białych bryczesach i czarnych wysokich butach jeździeckich.

A jak kupię konia, to maksymalnie takiego dużego, żebym go mogła wyczyścić bez drabiny.

Różowa skrzynka na akcesoria jest otwierana. Do zestawy dołączone są także: gumowe niebieskie zgrzebło oraz czarna szczotka. Są zapakowane i zaklejone, żeby się nie zgubiły i dlatego ich nie wyciągałam.


Całus w chrapy :)

:-*

Z chęcią zakupiłabym ten zestaw, bo jest w nim nowy koń, ludzik, który zawsze mi się podobał oraz akcesoria potrzebne w każdej stajni. Może czas założyć własną małą stadninę ze stajnią, ujeżdżalnią, ludźmi, psami, kotami....

A jak ktoś chce ich przygarnąć, to są tutaj: Schleich-42270-zestaw-do-pielegnacji-koni-andaluzyjskich.html

Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Naprawdę fajny zestaw. Bardzo podoba mi się klacz, a do dziewczynki też nie mam zarzutów. Chciałabym go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klacz ma chyba jedną z najładniejszych maści. Zastanowię się...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy zestaw, klaczka ma śliczną maść :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny zestaw i klacz ( fajnie znowu wrócić na blogera :3 )
    pozdrawiam
    biegnacy-znaczy-wolny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestaw :) Może bym się na niego skusiła, ale mam już ten model klaczy, tyle, że kasztanowaty z jasną grzywą i ogonem. Nie widzę powodu, żeby mieć dwie identyczne klacze, różniące się tylko maścią ;)
    Pozdrawiam
    Mfalme Lioness
    P.S. A napiszesz coś o smoczych jeźdźcach Kishay'u i Shansy'm? Bardzo mnie oni interesują, a o Kishay'u nikt nie pisze...:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten zestaw,możliwe że się szkuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny zestaw, schleich ostatnio tworzy coraz więcej takich niedużych zestawów i sądzę że są bardzo ciekawe. Ten bym z chęciom zakupiła jednakże mam już tą panią i klacz z kalendarza....
    Zapraszam do mnie schleich10blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny zestaw, schleich ostatnio tworzy coraz więcej takich niedużych zestawów i sądzę że są bardzo ciekawe. Ten bym z chęciom zakupiła jednakże mam już tą panią i klacz z kalendarza....
    Zapraszam do mnie schleich10blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. A czy ta opiekunka ma swój numerek? (wiem data)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)