środa, 11 maja 2016

Schleich - Zestaw do karmienia

Schleich nr katalogowy 41423 - zestaw do karmienia zwierząt w gospodarstwie - Feeding on the farm.
W zestawie znajdują się: siedzący szary kot, pies rasy Golden Retriever, osiołek, taczka, snopek siana, jabłka czerwone i zielone, niebieska i czerwona miska.



Zestaw dostajemy zapakowany w pudełko i plastikowe wytłoczki. Z niektórymi rzeczami trzeba się trochę namęczyć, żeby je wyciągnąć, ale dałam radę - hura dla mnie! ;)


Wydaje mi się, że taczka wcześniej była w zestawie z panią, która ją pchała, ale ten zestaw jest już wycofany. Źrebię osiołka kiedyś już opisywałam, bo można je zakupić samodzielnie.


Miska czerwona jest wypełniona "mlekiem", niebieska jest pusta. Złoty Retriever jest w innej skali niż psy produkowane nie tak dawno temu i bardziej pasuje wielkością do ludzików Schleich. Natomiast kot to wielkolud, a raczej wielkokot - może jakby mu zrobić dłuższe futro, to mógłby udawać kota rasy Maine Coon?


Choć chyba nawet te koty nie sięgają właścicielowi do pasa jak siedzą? No ale za to złapie dużo myszy ;)

   
Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Hmm... Chyba pomyślę nad kupnem tego zestawu. Pozdrawiam. ///D.P.W.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy zestaw. Mam pytanko: czy prowadzisz -poza internetowym- sklep stacjonarny? Proszę o odpowiedź:)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ale można przyjechać i kupić figurki na miejscu - tylko trzeba się umówić telefonicznie lub mailem, żebym była w domu :)

      Usuń
    2. Dzięki ;-)

      Usuń
  3. Ah, osiołek mnie użekł ^^ Ale ro kocisko faktycznie wielkie! Jak dla mnie to może udawać ocelota :p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie pani mieszka? Chodzi oczywiście o miasto..

    OdpowiedzUsuń
  5. Znalazłam numer tego źrebaka araba :) Chodzi o gniadego araba 13276

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezły zestaw,chyba pomyślę nad jego kupnem :) Ale to "pomyślę" może znaczyć "lecę do sklepu go kupić" xD.
    Zapraszam do mnie: pasjarozy123.blog.pl
    Rozi

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy zestaw ale coś mi nie pasuje w tym psie....raczej do mnie nie trafi

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem fajny zestaw jeśli ktoś buduję stadninę Schleich :))
    Zestaw świetnie się wkomponuje.

    Zapraszam do mnie na nową notkę.
    Pozdrawiam,
    Paulina M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno przydatny. W sumie ma się akcesoria stajenne i do tego jeszcze trzech milusińskich,więc to taki dobry "zestaw organizacyjny" stajni ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)