piątek, 27 maja 2016

Schleich - Zestaw do karmienia z klaczą fiordzką nr 41430

Schleich nr 41430 - Klacz fiord i zestaw do karmienia, nowość 2016 (Fjord mare feeding).


Zestawu nie ma w katalogu Schleich na ten rok.
Komplet zapakowany jest w pudełko i plastikową wytłoczkę.


Klacz to koń fiordzki numer katalogowy 13754 z roku 2014. W zestawie znajdują się także jabłka zielone i czerwone, snopek siana, srebrne wiaderko, pęczek marchewek oraz smakołyk na sznurku.


O ile osobiście sądzę, że konie z roku na rok stają się bardziej "zabawkowe", to akcesoria firma robi świetne.


Nigdy za mało jedzenia w stajni ;)

4 komentarze:

  1. Też mnie zachwycają akcesoria ^^ Ale rzeczywiście, z roku na rok konie są bardziej 'zabawkowe', np. takie porównanie nowej klaczy arabskiej, a starej :/
    Opisywałaś już klaczkę fiorda? Jak nie, to mogłabyś to dla mnie zrobić lub przesłać w odp. linka do posta z opisem?

    Z góry dziękuję ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prawej stronie jest okienko "Szukaj w tym blogu" i tam możesz sprawdzić, czy interesujący opis już był. Wpisujesz nazwę modelu i wyskakują Ci linki do poszczególnych postów :)
      http://capricornmeadow.blogspot.com/2014/01/schleich-13754-klacz-fiord.html

      Usuń
  2. Ale masz wyczucie czasu! Właśnie kupiłam klacz fiordzką :)
    Zestaw bardzo fajny, głównie dla tych którzy mają swoje schleichowe stadniny. Ja jednak na razie pozostanę przy samych figurkach "bez-akcosoriowych" ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie konie (prawie) wszystkie są gorsze, bardziej "z plastiku", choć niektóre są spoko. Zakochałam się w tym smaczku na sznurku - mam lizawkę i świetnie wygląda. Zastanowię się nad zakupem c;

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)