niedziela, 10 kwietnia 2016

Schleich - ogier ardeński 13778

Kilka fotek ogiera ardeńskiego z firmy Schleich. Numer katalogowy 13778, nowość 2015.



Nie będę opisywała modelu, bo zrobiłam to już w TYM POŚCIE - klik.






aaa


Model przygarnęłam niedawno, ponieważ nie podobało mi się malowanie pyska w pierwszej wersji. Figurki z drugiej serii przyjechały nieco inaczej malowane - czarny kolor na pysku nie jest tak bardzo widoczny, jak to było wcześniej. Tamto malowanie mi się bardzo nie podobało.



Dla porównania, model z pierwszego rzutu miał taki pysk:



Pozdrawiam!

P.S. W poniedziałek chyba przyjedzie część nowości CollectA 2016, więc spodziewajcie się wpisu wieczorem :)
Papatki!

16 komentarzy:

  1. A na sklepie kiedy nowe Collecta będą dostępne? ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. A na sklepie kiedy nowe Collecta będą dostępne? ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam tego pana w kolekcji ale w starej wersji malowania:) Ogólnie konik może nie jest jakiś zachwycający o wspaniałej anatomii ale jak na schleich to dobry model:) I uroku osobistego nie można mu odmówić;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna figurka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny model. :)
    Ile taki kosztuje?
    Zapraszam do mnie!
    Czekam... ;)
    Pozderki!
    HermaArt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tyle kosztuje na Monocerusie ;)
      http://sklep.monocerus.pl/konie-i-kuce/161-schleich-13778-kon-ardenski-ogier.html

      Usuń
  6. Nie jest moim faworytem, ale nawet go lubię. Co do pyszczka-trzeba zobaczyć "na żywo". Wcześniej nie zwróciłam uwagi na pyszczek ^^
    Pozdrawiam
    Candy ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :D Ciekawy model, taki uroczy ziemniok ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest bardzo ładny , ale również podoba mi się bardziej nowa odsłona , pozdrowienia i zapraszam do mnie - schleich10.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawia mnie dlaczego nie ma go w katalogu schleich 2016, przecież w 2k15 dopiero był nowością :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Que colección tan bonita... saludos (nice collection, great...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)