wtorek, 5 kwietnia 2016

Dinozaur stegozaur - CollectA oraz Schleich

Tylko konie i konie... nudy ;) Dziś trochę prehistorii.

Porównanie modeli stegozaura wyprodukowanych przez dwie firmy: po lewej dinozaur CollectA (ciemniejszy), po prawej dino Schleich.



Oba "straszne jaszczury" (bo to oznacza słowo "dinozaur") są mniej więcej tej samej wielkości. Różnice występują w kształcie płyt na grzbiecie, rzeźbieniu skóry oraz kształcie nóg.


Różni je też malowanie. Stegozaur Schleich jest beżowo-brązowy z kilkoma pomarańczowymi kropkami na ciele.


Oko zaznaczone jest czarną kropką, podkreślony ciemnym kolorem jest także kostny dziób. Ogólnie wydaje mi się, że figurka jest mało efektowna. Oczywiście w tych kolorach dinozaur byłby nieźle zamaskowany w naturalnym środowisku, ale jest taki nudny ;)


Stegozaur CollectA jest zielono-brązowy. Natomiast jego płyty, które znajdują się na grzbiecie pomalowane zostały na żółty kolor z brązowymi obwódkami. Kolce na ogonie są brązowe. Oko jest dwukolorowe, takie bardziej "żywe" niż u poprzednika.


Jak widać, takie kolory prezentują się ciekawiej na figurce, choć to kwestia gustu. W końcu tak naprawdę nie wiemy, jakie kolory miały te zwierzęta.


A może tak jak np. u bażantów, ten bardziej kolorowy to samiec :)


Spotkanie małych gigantów ;)


Który Wam się bardziej podoba?


Spokojnie, w następnym poście będą konie.

Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Szczerze powiedziawszy to mi bardziej podoba się ten od Schleich ;) Dinozaury baaaardzo zacne ale raczej nie planuje wprowadzać strasznych jaszczurów do stadniny.
    Jeszcze by mi konie spłoszyły:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Figurki są sympatyczne, lecz u mnie się nie znajdą.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ze Schleicha. Może kupie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne dinozaury :D Przepiękne fotki!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne dinozaury. Szczerze, nie wiem, który lepszy... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, ze przypadly mi oba do gustu. Nie planowalam miec takich jaszczurow w kolekcji, ale chyba sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Capricorn,
    Słyszałaś może o koniach firmy, o jakże świetnej nazwie (xd) - siku? Ostatnio mnie zaciekawily, więc skusiłam się na zakup jednego z koników. Przyznam, ze za niską cenę jest świetny. Ma również niestety pewne wady m.in: gumowe nogi, drobna Budowa i mało szczegółowy pysk. Wysokość ma taką jak źrebię schleich. Masz może konia z tej kolekcji? Jeśli nie - polecam.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)