poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Breyer Traditional - Koń i jeździec wyścigowy - sesja

Opis tego zestawu możecie przeczytać tutaj:
Breyer Traditional - Koń i jeździec wyścigowy nr 1727

Miałam okazję sfotografować konia i amazonkę, więc dziś kilka fotek wykonanych w pięknych okolicznościach przyrody.

Breyer Traditional 1727 - Let's Go Riding Racing


















I jeszcze kilka zdjęć samej klaczy. Mnie ona się podoba, mimo tego, że jest to dość stary mold - na udzie od wewnętrznej strony ma wybity znaczek (c) oraz rok 1985, nie ma znaku firmowego Breyer.
















Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny zestaw :)
    Zdjęcia w naturze- śliczne.
    Czekam na następny post. ^^
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten zestawik ale szkoda, że konik nie jest doszlifowany :( zastanawiam się czy amazonce nie przeszkadzają te bujne włosy na torze podczas jazdy :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę :)
    sjbreyerhorses.blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie będzie jeździć na wyścigach, więc może mieć taką fryzurę ;)

      Usuń
  3. Świetny zestaw - kolory zwłaszcza.
    Amazonka jest świetna - typowa dżokejka która przemierza tory wyścigów konnych. Ale kopytny? Niestety nie, nie zachwycił mnie - jak pisała Juliett jest po prostu nie doszlifowany - na konia pod którym startowała dżokejka świetnie nadawała by się Zeynatta czy Secretariat - typowa budowa konia wyścigowego i doszlifowane modele.

    Zapraszam do mnie na nową notkę!

    Pozdrawiam,
    Paulina M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ma na sobie takie grudki i nierówności, po umiejętnym customie będzie śliczny :)

      Usuń
  4. A mi się ten koń (o dziwo!) podoba. Ma w sobie jakąś taką typowo angielską klasę. :) PS. Wiadomo, kiedy w Monocerusie będą dostępne najnowsze Breyery?

    OdpowiedzUsuń
  5. Konik bardzo ładny;) może się kiedyś skuszę na ten zestaw:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy koń :) Jeździec również niczego sobie :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zestaw. *.*
    Konik przepiękny, awwwwwwww, zawołałam na jego widok... ;-)
    Jeździec też jest spoko. XD
    Pozdrawiam i czekam na nowe nocie!
    Masz smykałkę do zdjęć w terenie. :-)
    U mnie notka o Schleichach!
    Bye!
    HermaArt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)