piątek, 25 marca 2016

Star Stable Online - kod na 300 SC i 3 dni SR

Taką wiadomość dostałam na maila. U mnie kod zadziałał. Miłego grania :)


Star Stable Easter
Wiosna, wielkanocne prezenty i zabawa ze Star Stable!
Wiosna unosi się w całym Jorvik, a wszyscy przygotowują się na Wielkanoc, dlatego my również świętujemy ze specjalnymi niespodziankami! Oto kod promocyjny na 3 dni DARMOWEGO Star Rider, PLUS 300 Star Coins! To lepsze niż cukierki, prawda?!
Aby użyć kodu, postępuj według instrukcji poniżej:
Zaloguj się na swoje konto Star Stable i przejdź do zakładki Kod promocyjny
Wpisz SPRINGTIME w pole kodu i kliknij "Potwierdź"
Kod jest ważny do wtorku 29 marca, do godziny 10:00!
Kod: SPRINGTIME
  




17 komentarzy:

  1. Kiedyś grałam w Star Stable :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Capri,na jakim serwerze jesteś?
    PS: Mam takiego samego Islanda i Shire :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też zadział :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie kod zadziałał i teraz poczekam jeszcze 4 tygodnie by kupić angilka, trochę długoo :c

    A takie pytanie z innej beczki... Czy Zenyatta pojawi się może w monocerusie? Mam do niej teraz bardzo duże zauroczenie i chcę ją kupić jak najszybciej... a po za tym byłby to mój pierwszy Breyer... bardzo proszę o dostępność tego konisia w sklepie ^^ Mam nadzieje że pojawi się ona do maja ( w maju są moje urodziny i chcę sobie zrobić taki.. prezent ) Czekam na odpowiedź :DD

    Pozdrawiam ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Zenka jest już dawno wycofana. Bardzo marne szanse, żeby się jeszcze w ogóle pojawiła :( Zobaczymy, co przyjedzie.

      Usuń
  6. Zadziałał, aczkolwiek wiedziałam o nim trochę wcześniej. No cóż, opłaca się od czasu do czasu zalogować na pocztę... ;).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za kod.Pomyślnie zadziałał!
    Pozdrawiam!

    stajniaravel.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo, spadłaś mi z tym postem z nieba ^^
    Coś wyczuwałam jakiś prezencik od załogi SSO, a tu proszę!
    Kod oczywiście zadziałał :).
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. WHS <3

    PS. Capri, chciałabym Ci bardzo, ale to bardzo podziękować. To właśnie Ty byłaś pierwszą osobą, która zagościła na moim blogu (już prawie rok temu, hihi x"D) i zmieniłaś się w taką moją blogerko-idolkę. Podobało mi się to, że Twoja praca to Twoja pasja. Serdeczne dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Cieszę się, że komuś podoba się moje pisanie. Ostatnio trochę się opuściłam z postami, ale wiosna przyszła, to może i wena wróci ;) Życzę Ci sukcesów w blogowaniu :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. GRAM NA SSO ALE NIE MAM SR :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)