wtorek, 29 marca 2016

Breyer Stablemates - Gentle Giants nr 6022

Zestaw Breyer Stablemates 6022 - Gentle Giants - 4 konie zimnokrwiste w skali 1:32



W pudełku znajdują się cztery modele koni różnych ras. Są to:
  • siwa klacz rasy perszeron






  • kasztanowaty ogier belgijski






  • kasztanowato-dereszowaty wałach Clydesdale






  • kary wałach fryzyjski





Konie nie są duże (około 7 cm "w uszach"), ale dokładnie wykonane. Mają wiele szczegółów, których nie powstydziły by się większe modele, takich jak strzałki pod kopytami, zmarszczki na szyi czy żyłki na pysku.


Ich jedyną wadą będzie to, że trudno znaleźć im odpowiednie tło do zdjęć lub takie miejsce, żeby nie zasłaniała ich trawa. Ale to przecież nie przeszkoda dla prawdziwego kolekcjonera ;)


No i na plus trzeba im zaliczyć to, że zajmują mało miejsca na półce :D


A Wy kolekcjonujecie Breyer SM (Stablemates)? Jaki jest Wasz ulubiony?

"Łagodne Giganty" można zakupić w Monocerusie - KLIK

Pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. Prześliczne zdjęcia, a maluchy - cudowne! Świetnie je wkoponowałaś.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze ziemniaczki :)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne koniki, perszeronka najlepsza :D A co do niej to mam pytanie: czy można ją dostać jako pojedynczego SM-ka? Może być inne malowanie, chodzi mi o sam mold ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie nie. Ale jest w zestawie z rodzinką: http://sklep.monocerus.pl/stablemates/11-breyer-stablemates-5882-rodzina-ze-zrebakiem-niespodzianka-nr-5.html

      Usuń
  4. Właśnie miałam pytać kiedy opiszesz :P Super! Najlepszy fryz i perszeronka ♥ Cudowne maluchy. Planuję zakupy u ciebie c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczynam zbierać te SMyki oraz LB. Są takie maluśkie ♥

      Usuń
  5. Urocze kopytne *.* najbardziej podoba mi się ogier belgijski :)
    Generalnie fajny zestaw :D
    Pozdrawiam!
    natalkabajkaschleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. najlepszy fryz :)
    pozdrawiam
    ślicznie zrobione zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne maluszki! Aż sama zaczęłam sięzastanawiać, czy nie sprawić sobie takich:)Chyba właśnie się zakochałam! Jak zwykle cudowne ujęcia modeli, które przekonały mnie do tych koników! Są urocze w każdym względzie, ale moim faworytem zostaje siwa klacz rasy perszeron ♥
    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty!
    Acha i zapraszam na nowy post do mnie :) Będzie mi miło, jeśli wpadniesz:)
    Prim:3

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze maluchy ^^! Nie posiadam swojego faworyta,ponieważ wszystkie są piekne :). Muszą się pięknie prezentować na półce. Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : equestrian-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te SMyki! Nie obraziłabym się za takie na mojej półce :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    sjbreyerhorses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem, że to denerwuje, ale proszę, żebyś poleciła ten blog: http://naszepasjeschleich.blogspot.com/
    Pozdrawiam Epi :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te maluchy. Walach fryz <3<3<3. Chciałabym abyś opisala myjkę schleich. Jeżeli jest taka możliwość oczywiście. Zapraszam do mnie : stadninakonilot.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie słodziaki <3 Wszystkie są piękne <3

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tych 4 najbardziej mi sie podoba fryz (bo to po prostu fryz) , jedyne co mi się w nim nie podoba to oczy , są takie nie końskie. Jakbyś miała chwilke to zapraszam do mnie schleich10.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)