wtorek, 2 lutego 2016

Schleich 2016 - Wałach Clydesdale 13808

Figurka firmy Schleich wałach rasy Clydesdale nr katalogowy 13808 - nowość 2016. Na zdjęciu cała rodzina Clydesdale z tego roku:



Duży koniś - konie tej rasy są drugie co do wielkości, wyprzedzają je tylko Shire. Podobne zdjęcie przewija się na FB, tylko oczywiście koń i modelka są żywymi istotami :)


Moim zdaniem wałaszek ma za małą kłodę (grzbiet, brzuch, zad). Ale dzięki temu można na niego założyć siodło i posadzić jeźdźca. Jakby był trochę grubszy, to byłby z tym problem.


Głowa jest ogromna. Jakby koń patrzył prosto przed siebie, to rzucałoby się to w oczy, ale ponieważ patrzy w bok, to nie jest to takie widoczne. Gniadosz ma na grzywie i ogonie zawiązane wstążki. Tak stroi się konie tej rasy na pokazy.


Ogon ma zapleciony w warkocz a na nim czerwoną wstążkę.


Cała rodzinka. Szkoda, że poszczególne konie nie różnią się bardziej kolorystycznie.


A tutaj Clydesdale stary model. Jest grubszy od nowego, ledwo dało się posadzić na nim amazonkę.


A tutaj porównanie klaczy. Nowa jest wyższa.


I dwaj panowie obok siebie - fryz i clyde.
- Co ona od nas chce?
- Nie mam pojęcia. Uciekamy?


Kopyta: jak widać Clydesdale ma talerze z podkowami ;) Oba konie mają strzałki.


Fryza opisywałam przy okazji kalendarza adwentowego, ale postaram się jutro wrzucić jeszcze parę fotek tego karego ogiera.

Papa!

18 komentarzy:

  1. Ogier na zdj. katalogowym mnie nie przekonywał :/ Ale na Twoich wypadł na prawdę ładnie :) Odstrasza mnie tylko ta duża głowa. Poza tym koń jest naprawdę oryginalny i piękny :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia jak zwykle świetne. Co do ogiera , jest nawet, nawet. Na zdjęciach katalogowych był dla mnie właśnie za chudy, ale to moje wymysły. :) tak czy tak rodzina w komplecie ładnie się prezentuje im kilku wad :)
    Wie Pani kiedy będą dostępne modele CollectA?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zdjęciach katalogowych mnie nie przekonywał ale na Twoich fotkach bardzo zacnie się prezentuje;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. koń prezentuję się bardzo ładnie :)
    mam zamiar kupić
    Sesja jak zwykle bardzo ładna ;)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie promocyjne mnie do niego przekonało, ale patrząc na niego u Ciebie mogę jedynie powiedzieć: Ten koń u mnie nie zamieszka...
    Pysk jest starsznie słabo wyrzeźbiony. Porównajmy z nim chociażby fryza z bodajże 2010 roku...
    Ogólnie co do rasy: to jedyną jej przedstawicielką, którą bym chciała posiadać to klacz z (chyba) 2004 r.
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogier jest prze uroczy :)! Może ma trochę dużą głowe,ale to mu nadaje uroku i "misiowatości" <3. Przeszkadzają mi w nim tylko kopyta,bo na prawdę wyglądają,jak talerze :O. Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie się prezentuje :) Niestety jego budowa mnie troche odpycha...Kopyta i szczoty z boku są spoko ale z przodu ble :( jeszcze ta głowa, no dużawa jest xP Ale to wg mnie dodaje mu trochę "miśkowatości" :D i ma jak dla mnie za mało szczegółów. Ale i tak pewnie do mnie trafi ... Mam słabość do " ziemniaczków" ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę go mieć! Mimo swoich licznych wad, głównie STRASZNEJ nieproprcjalności ciała, model jest uroczy i kochany.
    Jeszcze te oczka! <3. Może nie wyglądają nad wyraz realistycznie, ale są słodkie :D.
    Misiek, tyle o nim.
    Przy okazji, jeśli nie będzie to problemem, zapraszam do mnie:
    abouthorses5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. W twoim sklepie są już konie collecta 2016?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wie Pani, kiedy (i czy w ogóle) w sklepie pojawią się Breyery 2016? Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że nie wcześniej jak w marcu. Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Śliczne modele<3 Sama zastanawiam się nad kupnem, któregoś z tych cudeniek:** Czekam na kolejne posty i zapraszam do mnie - nowy post:)
    http://mojemodelekoni.blogspot.com/
    Prim:3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogolnie jest okej ale te nogi fuu xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest problem z równowagą? BO ta głowa jest ogromna :)
    Ładny koń, ale ostatnio na allegro tyle wycofanych koni, szybko do mnie nie trafi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)