wtorek, 26 stycznia 2016

Schleich - Mopsy

Figurki Schleich psy - rodzina mopsów. Od lewej:

  • 16382 czarna suka 2010
  • 16383 dwa szczeniaki 2010
  • 16381 pies 2010



Szczenięta są przymocowane do zielonej podstawki, która nie jest jednolita, ale ma dziury pod pieskami. Chyba w ramach oszczędności. Niezbyt ładnie to wygląda moim zdaniem. Ale może dałoby się figurki odciąć od postawy. Próbował ktoś?


Suczka:


Piesek zipiący:


I porównanie wielkości z królikami. Króliki to olbrzymy w stosunku do mopsów, bo są w innej skali.


Zapomniałam zrobić fotkę z figurką człowieka i konia. Jutro dorzucę.

Papa!

24 komentarze:

  1. Cudne pieseczki :* Ale masz wyczucie czasu!-suczka mojej koleżanki właśnie urodziła dwa szczeniaki ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh urocze psiaki;)
    Mam jeszcze pytanie czy w monocerusie pojawią się konie 2016 firmy CollectA?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze psiaki :) Szkoda że szczeniaki rzeczywiście z tą podstawką.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne piesełki. A czy ogier szwarcwaldzki za schleich'a będzie jeszcze do kupienia w Twoim sklepie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę, bo to już wycofany model jest, nie ma go na hurtowni.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Urocze psinki ^^
    Najbardziej podoba mi się suczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieski śliczne. Sama mam jednego w kolekcji i całkiem nieźle się prezentuje.
    Mam pytanie:
    Czy w Monocerus pojawi się Totilas, lub Marwari?
    Dziękuje i zapraszam do mnie :
    czterokopytnapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia... jeśli będą na hurtowni to zamówię na sklep.

      Usuń
  8. Pieski śliczne. Sama mam jednego w kolekcji i całkiem nieźle się prezentuje.
    Mam pytanie:
    Czy w Monocerus pojawi się Totilas, lub Marwari?
    Dziękuje i zapraszam do mnie :
    czterokopytnapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Są one bardzo małe w stosunku do koni schleich? O breyer lepiej nie będę pytać. Pozdrawiam i liczę na odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze mi się te mopsy podobały :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam suczkę jest śliczna tak samo reszta rodzinki. Szczeniaki są urocze i malutkie szkoda tylko, że jest podstawka:( 9podstawka zniechęciła mnie kiedyś do ich kupna)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na:
    swiatkonischleich.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie kuś, nie kuś, bo z torbami pójdę! Ale trzeba przyznać, że bardzo sympatyczne!

    U mnie nowy post - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodziaki !
    Ta podstawka... e... niefajna...
    Hah, ZIPIĄCY pies xD Włąsnie ten ZIPIĄCY najfajniejszy. Suczka nic takiego sobie.. :P
    Candy ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, mnie ta podstawka też denerwuje. Właśnie szkoda, że są one tak na tej podstawce razem, a nie osobno. Wtedy podstawka nie rzucałaby się tak w oczy. No ale co zrobisz jak nic nie zrobisz, no nic nie zrobisz xd.

      Usuń
  15. Mam pieska, jest cudowny, świetnie pilnuje stadniny :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)