wtorek, 1 września 2015

Porównanie wielkości modeli koni różnych firm

Kilka zdjęć pokazujących wielkość modeli koni różnych firm. Pewnie niektórym takie fotki się przydadzą, bo na różnych fanpejdżach widzę pytania typu:

- Czy Schleich wejdą mi do przyczepy i stajni SM?
Nie. Nie wejdą. Nie ma takiej opcji. Chyba, że Falabella ;)

- Kupię konia Classics z serii Breeds Of The World, będzie pasował do moich innych Breyer CL!
Nie. Nie będzie pasował. To nie jest Classics. To, że jest tak napisane, na oficjalnej stronie Breyer Polska, nie znaczy, że to prawda. Oni tam mają błędy niestety :/

Fotek niedużo, ale bardzo pomocne.

Od lewej:
fryz Schleich, fryzka Schleich, fryz CollectA, klacz Suffolk Punch firmy Mojo Fun/Animal Planet:



Od lewej:
fryz CollectA, koń arabski seria BOTW (Breeds Of The World Breyer), klacz arabska Mojo Fun/Animal Planet i fryz Schleich:



Konie czystej krwi arabskiej (Breyer Classics to pintabian, ale na moldzie araba, więc się załapał), od lewej:
Schleich, CollectA, Breyer Stablemates x2, Mojo Fun/Animal Planet, Breyer BOTW.
Podstawiłam maluchom książkę, żeby były mniej więcej na tej samym poziomie, co BOTW, bo ten koń ma podstawkę i to automatycznie zwiększa jego wzrost. W tle oczywiście Breyer Classics.

BOTW nie równa się Classics!



Od lewej figurki:
arabska klacz Safari, hanowerka Schleich, morgan CollectA, traken Bullyland, paint horse Papo i Appaloosa Mojo/Animal Planet:


Jeśli widzicie błąd w opisie, dajcie znać.

Jeśli macie jakieś prośby, co do porównania, to proszę w komentarzach :)

Pozdrawiam i życzę powodzenia w szkole!

7 komentarzy:

  1. Fajne porównanie, na pewno się niektórym przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne i przydatne porównanie :). Jednak mimo tej samej skali konie się znacznie różnią wielkością. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za fryzy ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nawet natknęłam kiedyś na allegro, że ktoś Breeds of the World przedstawił jako Traditional! Było tak w przypadku araba oraz andaluza z tej serii, niektórzy na prawdę mocno mogą wprowadzić w błąd, dlatego posty porównujące skalę są bardzo cenne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Arabka safari (czy jakoś tam) sympatyczna ^^. A fryzy mi się podobają, mam ogiera Schleich. Ale powtórzę: Arabka safari musi być moja (xd)
    I konie fajne. Traken Bullyland nawet fajny. Na Breyera może kiedyś się skuszę...
    Ale SM to inna skala niż Schleich? Bo nie kojarzę...

    Wpadniesz? stajniamarzenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. czy jakas lalka breyer bedzie dobra na traditional?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakaś Classics lub Traditional... zależy, czy wolisz niższą, czy wyższą. Są wpisy na blogu z lalkami :)
      http://capricornmeadow.blogspot.com/2015/07/czekoladek-i-cesia-na-spacerze.html

      Usuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)