środa, 26 sierpnia 2015

CollectA - modele koni z 2015 roku

Dziś kilka zdjęć i krótkie opisy nowych modeli firmy CollectA, które pojawiły się niedawno w sklepie Monocerus. Wszystkie to długo oczekiwane w Polsce nowości majowe: ogier trakeński, klacz hanowerska, klacz knabstrupska oraz dwa źrebaki - hanowerski i kuca Dartmoor Hill.

Każdy z nich miał mieć osobny wpis, ale z powodu braku czasu/chęci i ogólnych kłopotów, postanowiłam opisać je w jednym poście. Nie będziecie musieli czekać na kolejne wpisy ;)



CollectA 88733 - siwy ogier trakeński pokazany w kłusie (zebranym?) oraz CollectA 88719 - gniada klacz hanowerska pokazana w kłusie w miejscu, czyli w piaffie.

Mam wrażenie, że figurki zrobione są z różnej masy - siwy jest cięższy i taki jakby plastikowy, natomiast gniadoszka jest taka bardziej gumowata i lżejsza. Oba są jednak stabilne, nogi można im lekko wyginać, ale potrzeba do tego siły. Same z siebie nie powinny się przewrócić. Chyba, że je nagrzejecie na słońcu... nie polecam takich eksperymentów na zwierzętach ;)


Oba konie mają grzywy zaplecione w koreczki, ale różnią się wszystkim innym - poczynając od maści, a kończąc na ustawieniu uszu.


Ogier jest jasnosiwy z przyciemnionymi nogami oraz pomalowanym na biało ogonem.


Na nosie namalowaną ma strzałkę, a chrapy ma lekko zaróżowione.


Klacz hanowerska jest gniada z trzema skarpetkami. Ogon chwieje się w rytm chodu, a po uszach widać, że koń jest skupiony na jeźdźcu.


Na głowie również strzałka, a pysk przyciemniony na szaro.


CollectA 88734 - źrebak hanowerski biegnący - podoba mi się chyba najbardziej ze wszystkich maluchów firmy CollectA. Klaczka pokazana jest w żwawym kłusie z zadartym wesoło ogonem. Tylko malowanie tegoż trochę zgrzyta -czemuż, ach czemuż on jest taki jasny i niedomalowany? ;)


Stojąca grzywa i błyszczące oczka dodają źrebięciu uroku.


CollectA 88735 - srokaty idący źrebak kuca Dartmoor Hill - milutki maluszek ;) Jakoś go fotki ominęły, ale to nic, na pewno jeszcze go obfotografuję. W sumie, nie wiem, co o nim napisać - strzałki ma i przypomina źrebaka kuca, więc jest dobrze ;)


CollectA 88720 - tarantowata (wzór leopard) klacz rasy Knabstrup pokazana w galopie (a może po prostu bryka sobie?).


Klacz ma rozwianą grzywę i ogon i uszy skierowane na boki. Pysk jest zaróżowiony. Niektóre kropki na ciele wydają się niedomalowane (z powodu faktury sierści na figurce), ale nie rzuca się to w oczy.


Wszystkie konie mają strzałki, dorosłe także kasztany na nogach. Na wszystkich figurkach widać sierść i wicherki na niej.

Który model się Wam najbardziej podoba?

Pozdrawiam gorąco!

33 komentarze:

  1. Bylabym wdzieczna za fotki zrebaka kucyka, bo waham sie nad jego zakupem ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gniazda hanowerka najlepsza ;) jednak wolę tą ze Schleich'a
    Jak mam być szczera ta firma do mnie nie przemawia jeśli chodzi o niektóre konie jednak owczarek niemiecki wyszedł im bosko *-*
    Gratki nowych kopytnych
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne konie :) kiedyś napewno zakupię hanowerkę i trakena... może knabka też przygalopuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry.:)
    Mam pytanko: czy jest możliwość wystawienia klaczy knabstrup i hanowerki na Allegro? :)
    Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niedługo zapewne zamawiam wszystkie 3 dorosłe, ewentualne jakieś konie nie 2015, albo jakiegoś z tych źrebaków, jednak jeśli chodzi o hanowera, poszedłby na malownie, a kiedy ja się wolnego terminu doczekam ? xD
    Pozdrawiam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne konie! :)
    Mogę poprosić o zdjęcia porównawcze klaczy hanowerskiej z ogierem hanowerskim?
    Jestem ciekawa jak klaczka wygląda przy ogierku. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne konie, najbardziej podoba mi się gniadoszka :D Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są naprawdę świetne ^^ Z zaskoczeniem stwierdzam, że bardzo podoba mi się knabka i źrebak haflinger. CollectA ma u mnie dużego plusa :) Czekam jeszcze tylko na mustangi 1:12. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne koniki! Ja zamówiłam ogiera Barock pinto :) Oraz trada :) Knabstrupperka bardzo podobna do tej schleich... Hanowerka piękna. Ach źrebaczek :) Taki mały i słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie pięknie wyszły, CollectA podwyższa poziom :) i nie zapomnieli w tym roku o kasztanach, taki drobiazg a cieszy ;). Mi najbardziej z całej gromadki podoba się Knabka
    pozdrawiam,
    www.larositastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są śliczne, ja jak na razie posiadam jednego konia tej firmy, ale póki co staram się uzupełnić kolekcję o niektóre Schleich ;) Mi najbardziej podoba się Traken oraz Hanowerka, chociaż knabka też ładna :)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n

    OdpowiedzUsuń
  12. Knabstrupper, hanowerka i traken, po prostu się w nich zakochałam. Ale trakeński naj naj :D
    Pozdrawiam!
    Candy ♥
    PS
    Jestem w Bułgarii XD :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne *.*
    Najbardziej podoba mi się traken, chociaż średnio ma pomalowane przyciemnienia na nogach...
    Jego napewno kupię razem z Pico, (póki jest) a jak będzie dostępny Totilas, to dokupię hanowerkę (miałam w planach kupować na innym sklepie, ale nie chcę w razy płacić za przesyłkę).
    Knabka powinna do mnie trafić, ale mam pytanie: Czy u niej nogi są normalne, czy wyginają się jak u np THW czy klaczy pełnej krwi angielskiej?
    Pozdro!
    PS: zrobisz opis Barock Pinto i Fryza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Knabka jest bardzo sztywna, nic się nie wygina. Zrobię opis chłopaków :)

      Usuń
  14. Może przywędrują do mnie traken i hanowerka. A czy hanowerka jest w skali Schleich? Bo kolekcjonuję te ze skali Schleich. A Schleicha mi przypomina ta hanowerka... I to aż za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Może przywędrują do mnie traken i hanowerka. A czy hanowerka jest w skali Schleich? Bo kolekcjonuję te ze skali Schleich. A Schleicha mi przypomina ta hanowerka... I to aż za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejne "Collectowe" cudeńka *O* Dlaczego nie mogę ich mieć... :C Przynajmniej narazie .... :D Najbardziej przemawia do mnie hanowerka i trakeńczyk, choć reszta też niczego sobie :) Może jednak uda mi się namówić mamę na zakup w Monocerus'sie ? Oby <3
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne są :) Zamówiłam na Monocerusie ostatnio klacz knab,hanowerke i źrebaka hanowerskiego <3 Mam pytanie, czy klacz hanowerska jest gumowa tak jak klacz folblut?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hanowerka jest gumowa w dotyku, ale sztywna, nic się jej nie wygina, jeśli o to Ci chodzi :)

      Usuń
  18. Mam hanowerkę, jej źreba i knabkę <3 są świetne, zwłaszcza knab <3 teraz poluję na trakena :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam hanowerkę, jej źreba i knabkę <3 są świetne, zwłaszcza knab <3 teraz poluję na trakena :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Knabstruperka cudowna na pewno do mnie trafi.

    OdpowiedzUsuń
  21. A czemu nie ma tu ogiera australian stock horse? :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam trakena ale jest u mnie Appaloosa bo jest teraz customem

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam trakena ale jest u mnie Appaloosa bo jest teraz customem

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się w trakenie ale nwm skąd go kupić...

    OdpowiedzUsuń
  25. O mój Boże, kiedyś jakoś niespecjalnie podobał mi się ten siwek ale teraz się w nim zakochałam!😍🤩 Muszę go mieć!🤩

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)