sobota, 22 sierpnia 2015

Breyer Traditional - Lil' Ricky Rocker nr 1435

 Model firmy Breyer Traditional (1:9)- Lil' Ricky Rocker nr 1435



Kasztanowato-tarantowaty ogier o wzorze maści zwanym leopard. Lil' jest rasy Appaloosa, czyli musi się wyróżniać z tłumu ;)


Model ma ślicznie pomalowane oczy, są złoto-brązowe z białkami i źrenicą. Oczywiście taki wzór kropek na ciele ma prawdziwy Lil'.


Model ma pomalowane w paski kopyta (kolejna cecha koni tarantowatych) oraz zaznaczone i pomalowane kasztany. Podejrzewam, że nie ma strzałek, ale może ktoś się wypowie, kto już go posiada?


Mold to "Zippo Pine Bar" wyrzeźbiony przez Sommer Prosser i wprowadzony w roku 1999. Wydaje mi się, że w tej maści wygląda najładniej, bo nie widać tak bardzo niedoskonałości jego figury (wydaje mi się, że koń jest trochę "kanciasty").

Te plamki na nosie to nie obdarcia, tak ma żywy koń.


Jak Wam się podoba? Ja bym go z chęcią przygarnęła :)

Pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. Ja go posiadam. Niestety nie ma strzałek, ale za to pięknie wygląda na zdjęciach. Tak romantycznie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    red-horse-farm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny koń! Ale zbieram na Totka =) Konik śliczny chętnie bym go przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Konieł mnie do siebie nie przekonał :/
    Mi na tym moldzie najbardziej się podoba "Fleetstreet Max" :)
    Ale jak narazie muszę powydawać kasę na Picasso, Totka i około 250 zł (no i jeszcze przesyłka) a później muszę się jakoś szykować na kalendarz adwentowy (no, chyba, że bym dostała na święta).
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne konicho ^^. Uwielbiam konie w kropki i łaty, więc chętnie bym Lilka przygarnęła :). Ma też całkiem fajną pozę, tylko szkoda że ogon i grzywa się zlewają z maścią :(.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podoba :) Też myślałam że na nosie ma obdarcia ale jednak nie ;) Śliczmy <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi Lil się nie za bardzo podoba :/. Odrzuca mnie malowanie,w innych wygląda lepiej :). Tak jak mówisz jest trochę "kańciasty",ale nie rzuca się to w oczy :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny model, malowanie też nawet fajne chociaz nie zbyt przykuł moją uwagę , nie przepadam za tarantami :\ pozdrawiam ;)schleichdoni.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym go kupiła. C: Podoba mi się bardzo!

    konie-pasja-ma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Capricorn przeglądając konie CollectA w Monocerusie natknęłam się na błąd; przy opisie ogiera Barock Pinto zobaczyłam błąd pisze "Parock Pinto" to tylko mały szcegół ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny model, jedyny w swoim rodzaju :)
    Ślicznie wyrzeźbiony, fajna poza.

    Pozdrawiam,
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny model :) Mam go z czego się bardzo cieszę ^^ niestety nie posiada strzałek :( kolejną wadą jest to, że ma krzywą prawą przednią nogę... nie styka się z podłożem :/

    U mnie będzie nowy post z Candy, serdzecznie zapraszam :)
    Pozdrawiam
    sjbreyerhorses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny, aczkolwiek mnie do siebie nie przekonuje... Łeb wydaje się być trochę dziwny, chociaż może na żwyo wygląda inaczej ;)
    Pozdrawiam
    PS. Sprawdź proszę wiadomości na FB Monocerusa

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny model. A tak wgl to skąd masz aż tyle Breyer?
    Zdradzisz? Pozdro
    Apka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie są moje. Te które są w pudełkach, to są konie na sprzedaż, do zakupienia w moim sklepie: http://sklep.monocerus.pl - zapraszam :)

      Usuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)