piątek, 31 lipca 2015

Info i różne fotki figurek

Jutro wieczorem (około 20:00) postaram się podać wyniki Candy. Posprawdzajcie jeszcze, czy spełniliście wszystkie warunki :)

A żeby nie było tak pusto, to wrzucę parę fotek figurek.

Schleich sowa śnieżna (Snowy Owl) nr 14671:




Mojo sowa śnieżna (Snowy Owl) nr 387201:


Mam sentyment do tego gatunku po przeczytaniu "Harrego Pottera" ;)



Schleich czarny kocur stojący nr 13770:



Mojo kot idący nr 387200:



Kot firmy Schleich jest dużo mniejszy od kota Mojo, na zdjęciu tak bardzo tego nie widać.



Schleich - zielony smok i czarodziej Rycerzy Gryfa:



Ogier mulassier (Poitevin) (CollectA Clydesdale 88621) przemalowany przez Metalfish Art


Do jutra :)

16 komentarzy:

  1. Ja właśnie oglądam Harrego Pottera ;) Też lubię ten gatunek sowy .Zaglądałaś już na mojego bloga ? Jeżeli nie - zajrzyj ;)
    Pozdrawiam!
    mojekochaneschleich.blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też oglądam Harrego! Hedwigę lubię :)

      Usuń
  2. Harry Potter jest świetny :> Fotki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam z niecierpliwością na wyniki! ^-^
    Zdjęcia ładne :). Hyh, wiesz może, ile kosztuje przemalowanie konia przez DP?
    Byłabym wdzięczni za odpowiedź :p.
    Pozderki, Tara :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Sowa i kot Mojo są świetne ^^ Rzeczywiście takie w klimacie Harrego. Muszę sobie koniecznie takie sprawić ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sowa i kot Mojo są świetne ^^ Rzeczywiście takie w klimacie Harrego. Muszę sobie koniecznie takie sprawić ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na wyniki *-* Ostatnie zdjęcie rozwala system... Ten koń jest śliczny *3* Jak Metalfish Art będzie przyjmować zamówienia to ja będę chętna! Nie lubie sów... Ale i tak ładna, koteły także ^^ Pozdrawiam i zapraszam na Candy '-'

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny konieł ;3! Bardzo mi się podoba, już o nim marzę...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :
    dziennikmii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hedwiga * - *
    Bardzo ładne zdjęcia ;)
    PS Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne fotki :). Ja nie przepadam za Harrym Potterem, ale Hedwige lubię ;). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja pierwsza myśl: Hedwiga :D!
    Kotki urocze :)
    Przecudowny custom *-*! Świetna maść, o wiele lepsza niż OFF!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe fotki, mogłabyś zrobić kilka Border Collie z Mojo? Chyba, że już były?
    Uh, czekamy na wyniki *0*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wrzuciłaś je akurat w dzień urodzin Harry'ego :D Pszypadek?!? Nie sondzeeee....
    A pierwsza sowa ma przy sobie list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa Schleich.

    Przeczytałam "Rycerz Grilla". Pysznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)