czwartek, 7 maja 2015

SSO - kod na 200 SC

Właśnie pojawiła się informacja, że można dostać 200 darmowych Star Coins w grze Star Stable Online...

Info z Oficjalnej Strony SSO



Witajcie!

Słońce świeci na niebie, a w Jorvik zawitała wiosna! Uczcijmy to wraz z 200 darmowymi Star Coins!

200 FREE Star Coins for you this weekend only!
200 darmowych Star Coins dla Ciebie w ten weekend!

Co nowego:

- Więcej wiosennej mody w Jorvik City Plaza!

- Nowa rasa - American Quarter Horse.

- Masa ekscytujących zadań!

Pośpiesz się jednak - ten darmowy kod jest ważny tylko do poniedziałku 11 maja, dlatego idź do zakładki "Kod promocyjny" i wpisz MAY200SC4U aby otrzymać darmowe Star Coins! 

udanej jazdy
zespół Star Stable!



Post ze spotkania będzie wieczorem :)

8 komentarzy:

  1. Twórcy tej gry dają za dużo kodów ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie za mało kodów dają a ja potrzebuje sc na konie

      Usuń
  2. Teraz żałuję, że odinstalowałam grę. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Teraz mam 400 SC, a potrzebuję 900 SC, Czyli jeszcze z 3 kody i mam AQH :")
    Dzięki Capricon!
    Wpadnij do mnie :")

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam 971 star coins, brakuje dosłownie 9 xD
    Zna ktoś może kod na 9 star coins ? xd

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie gram. Mogłabym prosić zdjęcia Ravela. Wiesz przypadkiem gdzie go kupić?
    Pozdrawiam!
    Unique

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie chyba tylko na ebay lub ogólnie za granicą.

      Usuń
  6. Fajnie, że nas poinformowałaś:) Napewno skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)