czwartek, 28 maja 2015

Breyer Traditional - Secretariat nr 1345

Model konia firmy Breyer Traditional - Secretariat nr 1345 - skala 1:9

Secretariat, legenda wyścigów koni pełnej krwi angielskiej, zwany jest także "Big Red" - "Wielki Czerwony" i taki właśnie jest model - przedstawia pięknego rudego kasztana.



Mold to "Smarty Jones" wyrzeźbiony przez Susan Carlton Sifton i wprowadzony w 2004 roku.
Rozwiana grzywa, ogon i szeroko otwarte nozdrza, uszy skierowane do tyłu...


Ogier pokazany jest w wyścigowym cwale, więc bez podstawki się nie obyło, ale jest ona całkiem inna od tych, które były przy modelach, jakie pokazywałam wcześniej. Ta nie jest zrobiona z przeźroczystego plastiku, ale wygląda, jak kawałek toru, po którym biegają konie. Ponieważ w USA wyścigi są prowadzone na piaszczystych torach, więc podstawka jest w kolorze piasku.


Koń świetnie się prezentuje, widać jak podczas biegu "grają" na nim mięśnie. Nie jest też ani za chudy ani za gruby - po prostu ogier w kondycji wyścigowej.


Oczywiście strzałki są na swoim miejscu ;) również ma namalowane kasztany. Podoba mi się cieniowanie na tym modelu. Widać je nawet na ogonie.


A tutaj jeszcze model, ale z drugiej strony i w innym malowaniu - oto Frankel:


Jego opis jutro.

Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. Sama chciałam któregoś z nich nabyć, ale nigdy nie wiedziałam którego, bo obydwa są piękne *.* zauważyłam, że między grzywkę a grzywą jest przestrzeń, dzięki której można mu jakieś ogłowie założyć =)
    Czekam na opis Frankela!
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny qń :) Frankel też cudny ^.^
    Nie wiem, który mi się bardziej podoba :P
    Czekam na więcej fot gniadosza, to się może jakoś określę :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    bucking-pony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej do mnie nie przybędzie, bo nie lubię koni z tego typu podstawką. Małe i przeźroczyste to jeszcze, ale taka.... odpada. Ale moment - we Frankelu podstawka jest zielona, ale taka sama jak u Secretariata... niby trawa? Frankel, ty biegniesz po zielonym piasku!!! o.O
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwa konisie piękne ;)
    Ale chyba mi bardziej podoba się gniadosz ;D
    U mnie n/n

    OdpowiedzUsuń
  5. Big Red jest przecudownym modelem :). Zresztą mam słabość do kasztanków ;p. Oprócz tego ma bardzo ciekawą pozę,przyciągającą uwagę :D. Czekam na opis Frankel'a ;). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy mogłabyś opisać mi Picassa? To ważne.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety obecnie nie mam Picassa, więc nie mam jak go opisać. Może będzie pod koniec czerwca.

      Usuń
  7. Och ten słodziak♥ To jeden z moich wymarzonych modeli... tyle bym dała by go dostać:)
    Zapraszam do mnie i pozostaw po sobie znak bytu
    Pozdrawiam
    Prim:3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwazam, ze ma za krotkie przednie nogi. Capricorn, a ty kiedy planujesz zdobyc nastepne modele do swojej prywatnej kolekcji i jakie to będą? :) bo ostatnio coś same opisy modeli ze sklepu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie mam funduszy na modele... Może jakieś małe się pojawią :)

      Usuń
  9. Ten powyższy Pan kiedyś i tak do mnie przycwałuje na półeczkę (jeśli wreszcie się pojawią :p), ale nie prędko, wątpię by do roku czasu do mnie przywędrował :)
    Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  10. Secretariata bardzo lubię, a do modelu już pewien czas wzdycham, chociaż jakbym miała teraz wybrać Frankela albo Reda to bym miała niezły problem O.o...Ale jednak w ty roku kogo innego kupuję.Chyba...:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam małe pytanko:
    czy podstawkę frankela da się przeczepić do secretariata i vice versa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to ta sama podstawka, tylko inaczej pomalowana. Ale nie próbowałam :)

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy można wyjąć mold z podstawki?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)