piątek, 8 maja 2015

Breyer Classics - Dereszowaty koń rasy Quarter Horse nr 931

Figurka konia firmy Breyer w sklai 1:12, czyli Classics - Gniado-dereszowaty koń rasy Quarter Horse nr 931.



Ten model i to dokładnie w tym malowaniu wpadł mi w oko, jak tylko się pokazał w sprzedaży. Nadal go nie mam, ale jak będzie okazja, to do mnie trafi.
Wysokość figurki to około 18,5 cm "w uszach".


Ogier jest ciemnogniady, tam gdzie widać maść deresz (czyli kłoda, górne partie nóg i szyja) jest pokropiony białą farbą. Takie rozwiązanie jest dość łatwe do wykonania i pewnie dlatego zastosowane przez firmę, ale nie wszystkim może odpowiadać. Jednak wydaje mi się, że akurat na tym modelu sprawdza się bardzo dobrze, koń bardzo ciekawie wygląda.


Koń ma pomalowane białka w oczach oraz kasztany na nogach. Nie wiem, jak wyglądają kopyta pod spodem, bo nie wyciągałam go z pudełka. Na lewej przedniej nodze ma skarpetkę i jasne kopyto.


Na głowie gwiazdka i lekko różowa chrapka, co wygląda bardzo realnie.


Model bardzo polecam - nie wiem, czemu wszyscy kupują tylko Trady ;)

Pozdrawiam i zapraszam do sklepu :) --->  Sklep.Monocerus.pl

16 komentarzy:

  1. Jej, pierwsza! :D
    Bardzo urokliwy, ale nie zamieniłabym go za mojego Saquara-bezogonowca :P Na kopytkach są strzałki ;)
    A mam pytanie - czy ten model również ma przerwę pomiędzy szyją a opadającą grzywą? Czy to tylko mojemu ktoś miał zamiar "wygolić" grzywę? :P

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z początku go chciałam,ale zdecydowałam się na Trady. Chociaż może niedługo u mnie zawita. Może.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne konisko:) Ja uważam, że modele breyer classic są też ładne i nie tylko kolekcjonuję trady:) Po twoim opisie chyba trafi on na moją chciejlistę:) Dzięki za opis
    Pozdrawiam
    Prim♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna maść, ja tam takie lubię :).Konicho niczego sobie, ale szkoda, że tak sobie tylko stoi :P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! Ma cudną maść i dlatego kiedyś go dorwę :3
    U mnie n/n - wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten mold i maść, to w końcu mój pierwszy Klasik - Galaxy. Pojechał że mną do Grecji :) Pozdrawiam i zapraszam na n/n: theblackhorse5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże, o której godzinie ty jesteś na laptopie!? (Wiem sama jestem nielepsza xD)

      Usuń
  7. Mnie podbiło jego spojrzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny model :)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    horses-models-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam właśnie na Monocerusie. Może kupię tam GG Valentine i Heartbreaker'a? Troszkę za drogie. Może będzie to Lil' Ricky Rocker?
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Aha i za ile kupiłaś tego przystojniaka? (chodzi mi o tego deresza)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest do kupienia tutaj :)
      http://sklep.monocerus.pl/14-classics

      Usuń
    2. Thanks
      Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w QUIZIE!
      nmrschleich.blogspot.com

      Usuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)