poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Wygrana w Candy

Wygrana przyjechała!
Z Candy na blogu Breyer i Schleich Kasi :D

Otrzymałam wspaniałą derkę na Schleich w żywych kolorach z zapięciami:



Dostałam także piękną puszkę z głową konia:


oraz ogłowie, które pasuje na Bezwstydnika:


Wszystko jest bardzo ładnie i starannie wykonane. Sprzączki można rozpinać i regulować paski.
Dobrze, że ogłowie było pozapinane, bo nie spotkałam się na żywo z takim modelem i nie wiedziałabym, jak to poskładać ;) Szkoda tylko, że klej zmienił kolor, ale to szczegół i chyba dam radę to poprawić.

Dziękuję bardzo za wszystkie piękne rzeczy, teraz przydałoby się jeszcze siodło dla Shamelessa ;)

U mnie Candy po długim weekendzie, wypatrujcie :)

Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Gratki wygranej ;)
    Ogłowie bardzo ładnue wygląda na Bezwstydniku :)
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! A może siodło sama zrobisz? Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!
    Derka bardzo fajna, ładnie prezentuje się na Fryzie.
    Puszka ładna, wygląda mi na ręcznie malowaną - chyba, że to taki efekt.
    Ogłowie bardzo mi się podoba, ładnie wygląda na Bezwstydniku :3
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki wygranej :) Przepiękne rzeczy w szczegolnosci ogłowie *.*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej. Nagrody są śliczne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!!! Bardzo ładne nagrody dostałaś. Starannie wykonane. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za pochwały :D Szczerze mówiąc, też nie wiem jak się nazywa to oglowie, wiem tylko, że jest to ogłowie bezwędzidłowe XD Cieszę się, że się Tobie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Graty, bo ogłowie jest śliczne i nietypowe :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)