czwartek, 9 kwietnia 2015

CollectA - siwy ogier andaluzyjski nr 88464

Figurka konia firmy CollectA siwy ogier andaluzyjski numer katalogowy 88464



Model ma coś w sobie - jego rozwiana grzywa chwyta za oko.


Model wyrzeźbiony jest przez Deborah McDermott. Ma lekko rzeźbioną sierść z wicherkami oraz strzałki, ale nie ma kasztanów. Dolne partie nóg razem z kopytami pomalowane są na czarno.


Model, który do mnie trafił ma gumowe nogi, nie wiem, czy we wszystkich egzemplarzach tak jest.


Bardzo podoba mi się głowa tego ogiera - jest to jedna z figurek, która bardzo realistycznie wychodzi na zdjęciach.




Włosy na ogonie układają się na boki - chyba nie widziałam tak wyrzeźbionej tej części ciała.


Piękniś z każdej strony...


Nieokiełznana dzikość ;)




Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Jak dla mnie trochę za bardzo zadbany jak na "nieokieuznaną dzikość" ;)
    Mi model bardzo się podoba, chociaż trzeba przyznać, że w innej maści też bym go widziała ;) Ale prędko do mnie nie trafi, byczka z firmy schleich, żem wypaczała imusi się u mnie zaprezentować ;p
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam go, szczególnie w wersjach CM, które oglądałam. Jeden z must - have :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten model, u mnie w wersji jasno-siwej :), jest przepiękny
    właśnie wstawiam u siebie kilka jego nowych zdjęć, pozdrawiam :)
    www.larositastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten model w tej wersji kolorystycznej. Muszę przyznać,że to wspaniały kompan do robienia zdjęć :). Mój nie ma zbytnio gumowych nóg,jednak są lekko miękkie :/. Pozdrawiam. Wpadniesz na mojego nowego bloga? : chestnut-horse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rany, jaki przystojniak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. On jest cudowny i od jakiegoś czasu już do niego wzdycham *-*.A twoje zdjęcia tylko mi podsycają apetyt na tego pana...
    Nie, nie, nie!Wychodzę stąd!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykle, ale to niezwykle przypomina mi ogiera andaluzyjskiego z Schleich'a...
    Bardzo ładny model, super prezentuje się na zdjęciach (co przekonuje mnie do niego :) ) , ale raczej u mnie nie zawita ;(
    Pozdrowienia
    I. Kolekcjonerka

    OdpowiedzUsuń
  8. ( PROSZĘ :) ) czy mogłabyś porównać go z andaluzem Schleich??? (PROSZĘ ;) )

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny*-* Wie ktoś ile konik ma centymetrów w kłębie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielkie dzięki za tak szybką odpowiedź :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)