środa, 15 kwietnia 2015

Breyer Traditional - Dont Look Twice nr 1737

Figurka konia firmy Breyer, skala Traditional (1:9) - klacz rasy American Quarter Horse o imieniu Dont Look Twice, zwana także "Lipstick" - numer katalogowy 1737


Mold konia to "Roxy", której rzeźbiarką jest Susan Carlton Sifton, a prototyp powstał w roku 2009. 

Klacz pokazana jest w ruchu, jej grzywa i ogon lekko falują w rytm galopu.
Ten model oprócz zaznaczonych białek, ma także pomalowane tęczówki i źrenice - świetnie to wygląda.


Z tego co udało mi się znaleźć, to klacz jest maści sorrel, czyli kasztanowata, ale zastanawiają mnie te pręgi na żebrach, kropki w pachwinach i rozjaśnienia u nasady ogona - czyżby to było rabicano?


Głowa wydaje mi się niestety najsłabszą częścią modelu - ma jakoś tak mało szczegółów? Sama nie wiem, co mi przeszkadza. Może te żyłki, które jednak chyba powinny być mniej widoczne. Ale oczy i tak odwracają uwagę od niedociągnięć ;)


Grzywa jest na przemian z ciemnych i jaśniejszych włosów, które ładnie się układają i są dość długie.


Klacz jest całkiem duża, sama się zdziwiłam, że aż tak. Dorównuje wzrostem Czesiowi (Big Chex To Cash), Zenyaccie, czy Ravelowi.


GG Valentine jest oczywiście mniejsza i drobniejsza.


I porównanie z klaczą rasy Quarter Horse skali Classics (custom Dark Pagasus na maść szampańską):


Ten model jutro jedzie do nowej właścicielki. Drugi model, który udało mi się zdobyć, (od dawna jest już zamówiony, więc nie pytajcie o niego) będzie miał więcej zdjęć "na żywo". Nowy właściciel zgodził się, żebym go obfotografowała przed wysłaniem :D Niestety wciąż jestem trochę chora, a na dworze strasznie wieje i wszystko przewraca :/ Ale sesja będzie.

Pozdrawiam!

20 komentarzy:

  1. Ślicznie się prezentuje Lipstick, ma bardzo fajny odcień maści :) Wydaje mi się, że to rabicano, ale głowy nie dam. Tak czy owak, nie przeszkadzają mi jej pręg. Dodają takiej "zadziorności".
    Głowa bardzo mi się podoba, żyłki nieco dziwnie ułożone, ale pasują wg mnie do niej :) Nie pasuje mi za to z jakiegoś względu głowa innej nowości - Picasso, która nijak nie pasuje mi do mustanga. Każdy ma chyba inny gust.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za opis. Bardzo się przydał, bo zamierzam ją kupić.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę prosić o opisy Flexible i Snowmana?
    Z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę prosić o opisy Flexible i Snowmana?
    Z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie jakoś specjalnie nie użekła, ale możliwe, że jak już zakupię moje wymarzone modele to do mnie trafi ^-^
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n ;)
    http://modelekoni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten model za bardzo na początku mnie nie urzekł :/ fajnie będzie być posiadaczem modela w takiej maści. A grzywę ma podobną do Nuggeta =D nawet nie przyszło mi do głowy, że niej taki wielkolud (yyy.... wielkokoń) te oczy takie ładneee... Ale jednak te żyłki są za mocno wyrzeźbione. Będzie może opis Picasso???
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten model jest moim marzeniem! Kiedy tylko zobaczyłam Don't Look Twice na stronie Breyera zapragnęłam ją mieć na swojej półce, jednak zagraniczne zakupy internetowe to dla mnie czarna magia, więc póki co nie mam takiej możliwości. Czy jest szansa, że będzie dostępna u Ciebie?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Lipstick jest prześliczna :).Mnie trochę rażą mocne linie mięśni, ale już tam.Fajnie, że maść nie jest po prostu gniada, a te żeberka kojarzą mi się z okapi :P.
    Chętnie bym przygarnęła tą panią ^^.

    OdpowiedzUsuń
  10. Model fajny, ma swoje plusy i minusy ale ogółem to całkiem mi się podoba :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna klacz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. DLT?! :D Nie spodziewałam się, supcio niespodzianka! :D Ale nie wiedziałam, że to klacz... :P A mam takie pytanie - czy te "pręgi" na bokach są dobrze widoczne? Czy są może zdominowane przez brąz?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy pod jakim kątem się patrzy - są lepiej widoczne, jak odbijają światło.

      Usuń
  13. czy można byłoby kupic tą klacz jest cudna ale zabardzo niewiem jak ją kupic a czy jest dostpne a jak nie czy byłaby na 1 czerwca ma to być prezent z o kazji dnia dziecka a nigdzie jej nie moge znależc byłabym wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że pojawi się w sklepie.

      Usuń
    2. mam nadzieje kupiłam od ciebie kiedys big checka i mam bloga stajniavenecja a mam pytanie czy do tej klaczy jest katalog 2015

      Usuń
    3. Tak, do tej klaczy jest katalog :)

      Usuń
    4. ;( nie mogę na nią patrzeć bo mnie żal ściska będe czekac jak będzie dostępna poinformuj mnie

      Usuń
  14. Niedługo (niedługo za 4 miesiące XD) będzie moja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)