niedziela, 18 stycznia 2015

Star Stable Online - moje konie

Pokażę Wam moje konie, które mam w grze Star Stable Online.
Najpierw razem w stajni. Zdjęcia były robione jak już zachodziło słońce, zrobię kiedyś lepsze.



Koń startowy: FoxShadow (w tle zamek w Srebrnej Polanie)

Kucyk: DragonManiac (na molo koło Moorland)

Koń arabski: AirDiamond (koło cmentarza, w tle różowe szczeliny do zamknięcia)

Koń Szwedzki: WildTrouble (hala Baronowej)

Mam zamiar kupić jeszcze fryza. Chcecie filmik, jak się kupuje konia?

Piszcie w komentarzach swoje imiona z SSO, to dodam Was do znajomych :)

Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Ja chcę (sama taki filmik nagrałam i jest na YT):) Ja mam białego startowca Ashsinger i araba Nightshadow. Ash wymaksowany, Cień nie jeszcze.
    Teraz ten poziom 13 idzie tak pod górkę... Ja chcę GHV!
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :D też gram na SSO. Mam tylko Jovirka :D i kuca Jovirk - z limitki <3.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chej też grałam w starstable ale teraz nie wiem jak ściągnąć :( pomóż

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam 4 konie: Wolfeye, Farspirit, Morningstar i Rockmaster :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez gram :) mam chyba 13lub 14 koni:) ale i tak lubię najbardziej startowca Antiflower:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tesz gram w star stasble i mam 1 konia ale nie długo kupie następnego konia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nazywam się Kristina Duskberg w SS ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)