niedziela, 25 stycznia 2015

Schleich 2015 - Mini szetlandy - klacz, ogier i źrebię

Rodzina Mini Shetty, czyli kucyków mini szetlandów: klacz (13776), źrebię (13777) oraz ogier (13775) - nie można im się oprzeć ;)



Moim ulubieńcem został (już po obejrzeniu zdjęć promocyjnych) ogier stojący dęba. Wielki plus za pozę, której dawno nie było oraz ogólny wygląd konika - można powiedzieć, że jest słodziakiem ;)


Koń jest jasny, a grzywę, nogi, puzdro oraz pysk ma ciemnobrązowe.
Gdy ogier prosi o smakołyki, to ma wzrost mojej instruktorki ;)
Właściwie, to nie wiem, co o nim jeszcze napisać. Popatrzcie na zdjęcia i powiedzcie sami, czy nie wpadł Wam w oko? :P


Źrebak natomiast niezbyt mi się podoba. Jest maści kasztanowatej i najprawdopodobniej galopuje... niestety ma bardzo krótki nóżki, więc za szybko nie ucieknie. Wiem, że mini szetlandy mają krótkie nogi, ale oglądałam zdjęcia źrebiąt w necie, i one jednak mają dłuższe kończyny, niż ten nowy maluch.


Przypomina mi trochę prosiaczka, ale uroku nie można mu odmówić.


Klacz też ma dość krótkie nóżki. Jest maści kasztanowatej, brzuch ma rozjaśniony. Grzywa jest prawie całkowicie biała i wplecione ma w nią różowe gumki. Dwie gumeczki są też w ogonie i nawet ładnie to wygląda, nie powiem.


Tutaj porównanie wielkości z innymi niskimi rasami. Od lewej: dorosła falabella, dorosły szetland mini, dorosły "duży" szetland, źrebię mini szetlanda oraz źrebię zwykłego szetlanda. Z przodu stoi źrebak falabella. Jak widać mini shetty nie są dużo wyższe od falabelli, ale są dużo masywniejsze, po prostu dobrze karmione ;)


I jeszcze z innym modelem stojącym na dwóch nogach - siwym mustangiem. Różnica jest znaczna.


Tak jak mówiłam, ogier na pewno ze mną zostanie. Co do klaczy się jeszcze zastanawiam, ale prędzej czy później na pewno do mnie trafi. Natomiast nie wiem co ze źrebakiem... no ale przecież nie wypada rozdzielać rodziny ;)

Pozdrawiam gorąco! U mnie masę śniegu nasypało od wczoraj.

22 komentarze:

  1. Śliczne są =D tzn. ogier jest ładny klacz i źrebol średnio mi przypadły do gustu :/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bardzo ważne pytanie. Czy te rasy z nowości 2015, a właściwie ich wcześniejsze wersje będą wycofane? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi ci o modele, które są w nowym malowaniu? Tak, wcześniejszych wersji już nie ma w katalogu 2015, są wycofane.

      Usuń
  3. Ogier śliczny ! ^^ Zresztą źrebie też :)
    Ta grzywa klaczy .... och :/ i wydaje mi się być ciut, ciut za gruba ale przecież to szetland :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogier od początku mi się podobał, przekonała świata mnie jeszcze do klaczy xD jak tylko będą dostępne w twoim sklepie, a będę mieć pieniądze to kupuję + sznurek i ardena :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie mogę się doczekać kiedy w końcu wyjdą nowości od CollectA ... źrebaczek Schleich ma uroczy pyszczek, a ogier ładną maść, w klaczy podoba mi się grzywa.
    www.larositastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chce ten szetlandy :) Chyba trafia do mnie jakie pierwsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogier całkiem, całkiem. Klacz pewnie do mnie trafi, bo w mojej stadninie jest bardzo podobna. Szkoda tylko, że ma tą plecioną grzywę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem szczerze , że klacz mnie zaskoczyła O.O . Jest duuużżoo ładniejsza niż na fotkach promocyjnych i na pewno do mnie trafi , razem z ogierkiem i źrebolkiem ;)
    Zapraszam na n/n :http://mojekochaneschleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się źrebak nie podobał na promocyjnym a na żywo mnie przekonał xd klacz widziałam tylko z jednej strony (z warkoczykami), a z drugiej teraz widzę, że wyszła nie szczególnie.... szkoda :( muszę ją jeszcze dokładnie na żywca obejrzeć. Ogierek cudo, jakbym nie zauważyła, że pani rozkłada towar to wyszłabym z nim zamiast ardena :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję koników. Moja mama zakochała się w tym źrebaczku. Cała rodzinka mi się bardzo podoba. Na pewno do mnie trafi. Tak samo jak ardeny, ogiery tinker i TWH oraz island.
    Tak w ogóle świetny blog. Dziękuję za dodanie mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są do mnie trafiła już klacz bashir curly i chyba kucysie będą następne

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogier od zawsze mi się podobał. Jeśli chodzi o źrebolka, nie mogę się oprzeć słodkiemu łebkowi :) A do klaczy właśnie mnie przekonałaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie w lutym będę kupowała figurki 2015. Co do tej rodzinki, wcześniej nie byłam przekonana. Twoimi zdjęciami mnie urzekłaś:D A co do źrebka, też pomyślałam , że to mini prosiaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się źrebak wydaje pomarańczowy ;/ Ale to kwestia gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten źrebaczek taki do wyściskania jejciu:3

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba trafi do mnie źrebak i ogier , ponieważ grzywa klaczy jest troche przesadzona :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Są u mnie na pierwszym miejscu na liście!!!
    Z wyjątkiem klaczy... Widziałam ją ostatnio w sklepie i nie byłam nią zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  18. JEJ!!! Ogier szetland już u mnie :) :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna rodzinka! Mam ogierka (Apacz) a klacz i źrebię mam w planach do kupienia.
    Pozdrawiam.
    Unique

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodziaki! Ogier wspaniały, mam go już u siebie. Resztę też widziałam na żywo... Klacz dość ładna, a źrebie.... Nie będę go nazywała pulpetem xd. To po prostu jeszcze młody kucyk, niektóre takie są :3. Planuję wkrótce uzupełnić rodzine, jednak na razie skupiam się na koniach, które w tym roku będą wycofane: no, oraz czekam na koniełki 2016 :P
    A co do stojących dęba: masz racje. A w tym roku wycofują mustanga, bo wprowadzą nowego. Pewnie to wcześniej zamierzali, dlatego stworzyli tego kuca.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepraszam, że komentarz taki trochę nie na temat :/ ALe chciałam zapytać czy pies od schleich Kundelek bawiący się (16818) jest wycofany? :O Bardzo o nim maże, aw polce go nie ma :( Tylko w zagranicy (chyba) Proszę o odpowiedź (:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)