czwartek, 22 stycznia 2015

Schleich 2015 - Klacz knabstrup nr 13769

Nowość 2015 - klacz rasy knabstrup w galopie nr katalogowy 13769. Maść tarantowata leopard, czyli masa kropek z rozwianą grzywą ;)



Ktoś pytał mnie w komentarzu, czy klacz na żywo jest ładniejsza niż na fotkach? Oczywiście to kwestia gustu, ale mnie się dużo bardziej podoba na żywo, niż na zdjęciu oficjalnym.


Klacz jest gdzieniegdzie pocieniowana (pachy, pachwiny, klatka piersiowa). Przyciemnione są także oczy i pysk oraz nasada ogona. Nogi przy kopytach są czarne, kopyta- brązowe.


Grzywa i ogon konia nie są zbyt bujne, ale jest to cecha koni tarantowatych. Nie do końca pasuje mi jednak kolor - wydaje mi się, że włosy nie powinny być takie jednolicie czarne, przydałyby się białe pasma.


Figurka ma zaznaczoną sierść, a także zmarszczki gdzieniegdzie, ale w tej maści jest to mało widoczne.

Cała rodzina knabstrupów - nowa klacz wyróżnia się stylem kropek, które układają się w różne wzory. Można doszukać się kilku w kształcie serduszek, a nawet, jak się dobrze przypatrzeć, to znajdzie się też nietoperza ;)


Który model najbardziej Wam się podoba? Nowa klacz nie jest zła, ale moim ulubieńcem już na zawsze zostanie ogier z irokezem ;)

Pozdrawiam!


14 komentarzy:

  1. Kurczę, ta klacz już ostatecznie zdobyła moje serce :D Mój must have na ten rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widziałaś tę samą rasę w wydaniu konkurencji? Coś pięknego http://www.dante.com.pl/produkt/004-88720/KLACZY-RASY-KNABSTRUP_KARY

      Usuń
    2. Klacz z Collecty też jest śliczna, ale gumowa i farba się łatwo zdziera. A szkoda :(

      Usuń
    3. Klacz z Collecty też jest śliczna, ale gumowa i farba się łatwo zdziera. A szkoda :(

      Usuń
  2. Nie należy do moich ulubionych na ten rok i nie wiem, czy ją kupię ale nie jest taka zła :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna kobyłka :D . Muszę ją mieć ;3 .

    OdpowiedzUsuń
  4. Klaczka figuruje na mojej chciejliście, ale bardzo przypomina tą kanbkę z collecty :P.Kiedyś muszę którąś z tych piękności wygrać, bo kocham taranty ^^.Zresztą, jak dla mnie jeden z lepszych modeli na 2015.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę ją mieć <3 mi się najbardziej właśnie klacz 2015 podoba, chociaż starsze modele nie są złe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę ją mieć <3 mi się najbardziej właśnie klacz 2015 podoba, chociaż starsze modele nie są złe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Klacz pojawi się u mnie,ale najpierw trafi na zabieg malowania(w moim warsztacie malowania koni^^).Najpierw jeszcze kupię sobie aerograf,a ona będzie jedną z pierwszych ofiar ,,malującej maszyny'' ;p.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała! Nie przeszkadza mi za długa noga, nie przeszkadza mi trochę sztuczna maść, nie przeszkadza mi dziura w ogonie! Wystarczy, że ma dynamiczną pozę i od razu chcę ją mieć :3. Takiego konia dawno nie było. Z knabów nie mam żadnego, chciałabym dorosłe kupić. Jeżeli powstanie kiedyś tam nowy źrebak, to i jego kupię.
    pozdrawiam! Emka

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ją mam i jest moją ulubioną klaczą.
    Oczywiście imię to Kropka😁
    Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)