sobota, 24 stycznia 2015

Schleich 2015 - Husky 13835

Schleich niebieskooka biegnąca suka rasy Husky - nowość 2015 roku.



Pamiętacie, jak mówiłam, że nowsze psy są w skali pasującej do koni? No cóż, ta suczka chyba jednak jest za duża. Na zdjęciu jest razem z wcześniejszą figurką - psem Husky z 1995 roku.
Pies jest trochę większy, ale to dlatego, ze stoi wyprostowany, a suka biegnie. No i samce w tej rasie są generalnie wyższe od samic.


I jeszcze porównanie z człowiekiem - instruktorką Schleich. Macie może psa rasy Husky? Możecie powiedzieć, czy figurki są dobrej wielkości względem siebie, czy może za duże?


Husky oczywiście można zakupić w sklepie - zapraszam :)

13 komentarzy:

  1. Ciut za duża ;) Ale za to śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanko:czy będą w twoim sklepie konie collecta 2015?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą, ale chyba w marcu, bo wtedy będą na hurtowni, z której biorę towar.

      Usuń
    2. Dzięki czekam na nie szczególnie na trakena<3

      Usuń
  3. Ma dziwny wyraz pyska xd za duże trochę, mój sąsiad ma haszczaka :P Jak lata po dworze to mi na nogi skacze, wiele razy miałam przez niego spodnie brudne, ale fajna jest :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to trochę za duża, ale i tak jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie czy funkcjnuje ten twój sklep internetowy??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Funkcjonuje, zapraszam na zakupy - http://sklep.monocerus.pl

      Usuń
  6. Jej oczy od razu zniechęcają (przynajmniej mnie) do zakupu :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie będę kupować całą " załogę " psiaków Husky, mam dość ambitny pomysł zrobienia psiego zaprzęgu :) Na pewno wybiorę się do Ciebie na zakupy! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Straszne oczy 0.0 !
    Ale suczka na pewno przyjacielska ! ;D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Przerażające oczy 0.0!
    Ale suka piękna.
    Pozdrawiam!
    Unique

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała! Zastanawiam się nad nią. Mam takie małe sanki... Będę za niedługo kupować "bryczkę" schleich. Od niej jest siedzący ludzik. Przerobić sanki, zaprzęgnąć haski, i.... Jak na Alasce! :D Tylko szalik i czapkę dorobić człowiekowi XD.
    Emka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)