środa, 21 stycznia 2015

Nowości w sklepie - Schleich 2015 i inne firmy

Dzisiaj otrzymałam aż dwie paczki, których zawartość będzie można kupić w sklepie JUTRO, bo wprowadzanie towaru do sklepu jest trochę czasochłonne.

"- Spadaj, ja tu byłem pierwszy!"
"- Jak to? Przecież przyjechaliśmy w jednej paczce. - łebpalm"*

Oczywiście są to nowości Schleich 2015 (niestety nie otrzymałam katalogów na 2015 rok :/ )



Jest też kilka koni firm Mojo Fun (Animal Planet), Safari Ltd., Papo oraz jeden Bullyland.



Przyjechało też parę pluszowych przytulaków-breloczków ;) Może ktoś przygarnie?


Oczywiście wszystkie modele będę się starała opisać na blogu, ale trochę to potrwa.
Jeszcze dziś post o starych moldach w nowych malowaniach. Domyślacie się, które figurki opiszę? Oczywiście firmy Schleich. Piszcie w komentarzach :)

*"łebpalm", bo oczywiście "facepalm" to tylko do ludzi się odnosi, a to wilki przecież są, no!
(Na zdjęciu Kapitan Picard, mem z http://knowyourmeme.com/memes/facepalm)

10 komentarzy:

  1. Z koni schleich 2015 mam spora część na oku :) Reszta koni tez ładna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie nowe schleichy są dostępne??? I czy masz klacz andaluzyjską? Bo albo oślepnołam albo jej nie ma na zdjęciu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie będą jutro - trochę zajmie wprowadzenie towaru do sklepu. A andaluzki nie ma - nie ma jej w ogóle w katalogu. Może to jakiś model specjalny jest?

      Usuń
  3. Chcialabym zapytac czy ten tarant jest tak samo ładny w regału jak na zdjęciu czy ładniejszy?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne *.* ile ich jest! Po prostu cudeńka <3 u mnie krucho z nowostkami - ale może jakiś przyjedzie do mnie? Miejmy taką nadzieję :D pozdrawiam serdecznie :D

    http://dreamsmeadow3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Żałuję iż nie posiadam pieniędzy na nowe modele xD pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ja już mam ardena i widziałam większość na żywo, zacne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta andaluzyjska klacz, Fryz, pintosze w specjalnych maściach, mają być na prawdopodobnie 60 urodziny schleicha.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego co mówi mój wujcio- tak, to model swego rodzaju unikalny.
    Powiedział mi, że postara się go mi dać z okazji Wielkanocy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)