czwartek, 1 stycznia 2015

Breyer - Breeds of the World - Mustang

Breyer - Breeds of the World - Mustang numer katalogowy 8255
Figurka z żywicy przedstawiająca konia rasy mustang, jedna z serii "Rasy Świata".


Bułany ogier z rozwianą grzywą i gęstym ogonem.


Koń stoi w pozycji nieczęsto widzianej u figurek, ale nie ma się czemu dziwić - dzięki podstawce może stać na dwóch nogach i dodatkowo przechylać się na bok.


Ta figurka jest chyba najdokładniej wykonana z całej serii - koń ma najwięcej szczegółów: zmarszczki na szyi i nosie, żyły na pysku i nogach, włochate uszy i brodę, pióra na nogach, strzałki i kasztany (żaden z wcześniej opisywanych koni nie miał kasztanów).


Można go postawić na półce w dowolny sposób, bo z każdej strony wspaniale się prezentuje.


Nie mam też za wielkich uwag do malowania, mogliby tylko poprawić malowanie pręgi na grzbiecie, bo nie zaczyna się od grzywy, tylko trochę dalej.


Figurka nie jest największa, w najwyższym miejscu ma około 13 centymetrów (razem z podstawką)  - tutaj z mustangiem Schleich.


Osobiście widzę w nim konika polskiego, to chyba przez maść :D


Zapomniałam napisać wcześniej - koń jest nierozerwalnie połączony z podstawką, nie jest tylko przyklejony, ale z tego co wiem, trzyma się także na drutach wpuszczonych w podstawkę. Jeśli chcecie wiedzieć więcej, polecam zapytać Metalfish, ponieważ ona swojego "uratowała" i przerabia na fiorda :D Pokazywałam go wcześniej:


Jeśli lubicie takie dynamiczne figurki, to polecam!


Pozdrawiam w ten pierwszy dzień Nowego Roku 2015 :)

24 komentarze:

  1. Piękny konik<3 Awww <3 Gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest na sprzedaż :) Będzie w moim sklepie: sklep.monocerus.pl

      Usuń
    2. On jest na sprzedaż :) Będzie w moim sklepie: sklep.monocerus.pl

      Usuń
    3. Raczej jest to konik polski (pręga na grzbiecie, pręgi na nogach, myszata maść, mocna duża głowa) ?

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Musi poczekać na swoją kolej. Ale chyba będę mu robić grzywe i uszy jeszcze raz.

      Usuń
  3. Chyba mnie przekonałaś. Rzeczywiście jest piękny,nawet w wersji OF z podstawką. Będę się musiała za nim rozejrzeć.
    Dzięki za świetne i szczegółowe opisy figurek. Są bardzo pomocne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :) Staram się być obiektywna, choć nie zawsze mi się udaje ;)

      Usuń
  4. Piękny! Ciekawa jeste, czy bez podstawki mógłby stać oparty o trzy kopyta... Mimo wszystko z tej serii kupiłabym najpierw arabkę i andaluza <3

    OdpowiedzUsuń
  5. To będzie mój pierwszy koń z Breeds of the World. Nie pomyliłam się - jest na co popatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, tylko ma takie zatroskane spojrzenie.
    Zapraszam do mnie - nowe notki
    http://schleichsary.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny . Bardzo dynamiczny *_*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie :czy ten konik jjak się przewróci to cię zbije?

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Jeśli się tylko przewróci, to nie powinno mu się nic stać, ale jak go upuścisz na ziemię, albo spadnie z półki to na pewno się potrzaska. Mogą mu się odłupać jakieś kawałki. Jest chyba trochę delikatniejszy od modeli plastikowych.

      Usuń
    2. Jego strukturę można porównać do porcelany w sumie. Wiadomo nie zupełnie. Po prostu prędzej się ubije niż za drapie.

      Usuń
    3. Ja mam Clydesdale'a z tej serii i spadł z mojego biurka - odpadł od podstawki, pękła mu noga i zgubił dwa koreczki, z czego jednego nie znalazłam :c

      Usuń
  10. Też posiadam ten przewodnik po rasach koni i kuców;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak na breyera konik śliczny;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)