niedziela, 12 października 2014

Wyniki Candy

Uczestnicy:

  1. Amore Cane
  2. Świat Schleich
  3. Schleich Ikuliny
  4. Schleich-omania
  5. Muppetowe Love Figurkowe
  6. Dolina Koni
  7. Stadnina Alter de Chao
  8. Biegnący Znaczy Wolny
  9. Mario-Schleich
  10. Dream Stable
  11. greenhillstable
  12. Schleich Emci
  13. Schleichowy Blog
  14. Blubeberry
  15. La Rosita Stable
  16. Konie Schleich-S
  17. De Terra Somnia - Sophija
  18. De Terra Somnia - Malia
  19. Stadnina koni Schleich - Sielskie Wzgórza - tylko baner z boku bloga, ale zaliczam
  20. Pale Horse
  21. Stajnia Tatersal - zgłoszenie po terminie, ale post o Candy był wcześniej, więc zaliczam
  22. Kasia Mała - honorowe uczestnictwo, nie ma bloga, ale chciała wziąć udział i przysłała zdjęcia swojej kolekcji.

A nagrodę...


Losowanie...

Wygrywa...

Nr 6. - Dolina Koni

GRATULUJĘ!

Napisz proszę na mojego maila CapricornMeadow@gmail.com w sprawie wysyłki nagrody :)

Pozdrawiam Wszystkich!




10 komentarzy:

  1. Gratuluję ;*
    Nie żaluzje ze nie wygrałam. Ponieważ bede miała tego malca :3
    Pozdrawiam i zapraszam na nn
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwycięzcy!
    U nas n/n

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje !!
    dreamstableschliech.blogspot.com
    equestrian-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Ja nie brałam udziału, ponieważ posiadam już ten model :)
    Zapraszam do mnie na n/n!
    http://pasjaimilosc-magiakolekcjonerstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację dla zwycięzcy!!!
    Zapraszam na n/n!
    http://stajnia-iskra-modele-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwycięzcy! Właśnie skończyłam czytać całego Twojego bloga. Od pierwszego posta. Wiem, że Haflingerka Breyer Classics pojaiwała się już w kilku postach, ale mogłabyś wstawić jakieś fotki? Zastanawiam się nad jej zakupem. U mnie n/n
    schleichikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyszedł, w sob. notka o nim.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)