środa, 17 września 2014

Koza ;)

Schleich Bayala 70459 Magiczna istota z Azji (Magical Asian Being, Asiatisches Zauberwesen)








Nie będę jej opisywać - niech pozostanie trochę tajemnicza ;)

Zmienił się trochę baner bloga. Nie twierdzę, że taki pozostanie, ale mi się podoba, więc musicie się przyzwyczaić ;)

Właśnie zauważyłam, że jest to trzechsetny post. A ta figurka miała być logo Capricorn Meadow od początku powstania bloga. Długo zajęło mi zdobycie jej. A jest u mnie dzięki Mojemu Mężowi - dziękuję Ci bardzo! :D

Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Udany nagłówek! Gratuluję figurki - bezprzecznie ma coś w sobie :)
    U nas n/n

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny nagłówek :) I figurka śliczna :D
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagłówek super :) !!!
    A figurka bardzo fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny nagłówek ! :D
    Figurka też bardzo ładna :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Schleich bayala. Model extra. Nagłówek też :D
    theblackhorse5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna figurka, nowy nagłówek też fajny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nagłówek świetny .
    I jak coś to odpisałam mail więc jak możesz to odpowiedź ;) .
    Świetna koza i łatwo ją zdobyć można naprzykłąd kupić na Krainie Zabawy jest dostępna ;) .
    Bardzo pasuje na logo Capricorn Meadow . U mnie nie wiem, która figurka pasuje :( .
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznaję się, że jak tylko się pojawiła to ją chciałam :P. Może kiedyś...
    Nagłówek ładniutki, fajny pomysł z takim kolażem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka piękna koza *.*

    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Autor wykazał się wielką inwencją twórczą. Nawet nie wiem, czy bez tytułu byłabym gotowa nazwać owo cudeńko kozą :)
    Nagłówek zacny :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Istota jest... intrygująca :) Muszę ją obejrzeć na żywo! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W katalogu jakoś mi się nie podobała, ale jak ją teraz obejrzałam na zdjęciu to normalnie BOMBA. :)
    greenhillstable.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)