środa, 23 lipca 2014

Candy u przyjaciół

Nie miałam ostatnio czasu, żeby komentować Wasze blogi. Dziś zaczęłam nadrabiać zaległości, a tu co trochę jakieś Candy! Mam nadzieję, że w jakimś wygram ;)



Candy na blogu http://stadninakajkifrancja.blogspot.com/
Link do postu o Candy




Candy na blogu Schleich Oliwii - do 30 lipca
Link do postu o Candy





I jeszcze fotki porównujące konie Breyer Traditional:
Spirit, Pink Magnum, fiord Sjokolade zwany Czekoladkiem oraz klacz morgan zwana u mnie Mirabelką :)

Fiord jest wysokości Magnuma, ale o pół zadu dłuższy i oczywiście masywniejszy.

Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za życzenia! :)

8 komentarzy:

  1. Co do pierszego Candy to jest szajski i beznadziejny nie dziwie się że nikt nie bierze udziału bo trzeba mieć konto na google a ja np nie mam i nie moge z anonima wziąść udziału ani nawet komentować..a co do drugiego jest super czekam na wyniki :D
    mario-schleich.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba trochę przesadzasz. Jak nie podoba Ci się nagroda, to nie znaczy, że od razu candy jest beznadziejne. Mnie się tam derka przyda.
      A co do konta na google, to przecież łatwo można założyć - 2 minuty roboty :P

      Usuń
    2. Nie chodzi mi o nagrody tylko małą że tak powiem dostępność... i nic nie pisałam u góry że nagrody mi nie pasują -_-

      Usuń
  2. Kiedy ty robisz jakiś fajny konurs :P :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod koniec sierpnia coś będzie, ale jeszcze nie wiem co dokładnie.

      Usuń
    2. Fajne zdjęcia (jak zawsze ) i jeszcze coś nie na temat u mnie w SH pani odkłada mi wszystkie rzeczy z końmi bo kiedyś jak tam chodziłam to męczyliśmy ją czy jest coś z koniami,a ona zaproponowała że będzie mi odkładać wszystkie żeczy z końmi:) a i dzisiaj dodam zdjęcia tych koniowatych na swojego bloga

      Usuń
    3. O, ja też zawsze pytam w sklepach, czy jest coś z motywem konia :D

      Usuń
  3. Znowu super porównanie i jeszcze raz dziekuje za tamto
    Zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)