czwartek, 19 czerwca 2014

Oferta Breyer PL cz.2

Jak ktoś nie jest jeszcze w temacie, to:
Wstęp TUTAJ
Część 1. TUTAJ

Jestem trochę przerażona ilością zdjęć, jakie mam Wam do pokazania, ale dam radę, tylko muszę to podzielić na więcej części ;)

Dziś figurki Breyer Classic

CL 62114 - Horse of the Year 2014 - Amelia, Appendix Quarter Horse - nowy mold przedstawiający klacz konia APH. Może jest mało szczegółowy, ale mnie wpadł w oko. Ma bardzo ciekawskie spojrzenie.

Jest to nowa seria, która powstała w zeszłym roku. Każdy model z serii jest produkowany tylko przez rok. Oczywiście kupić go będzie można do wyczerpania zapasów.

CL 62113 - Horse of the Year 2013 - Mariah, Morab - nowy mold klaczy rasy morab.
Budzi we mnie mieszane uczucia, ale coraz bardziej mi się podoba. Malowanie mogłoby być lepsze, ale można ją kupić też w innej maści. Poza tym klacz ma sympatyczny pyszczek.
I wygląda na trochę przestraszoną - "Przygarnijcie mnie!"

CL 62042 - Raven Black Morgan Mare & Red Bay Foal - moim zdaniem ona nie jest kruczoczarna.
Egzemplarz, który oglądałam miał brązowe przejaśnienia.
Źrebaczka mam w innym malowaniu - ten wygląda zupełnie inaczej. Też mi się podoba.

CL 62043 - Mealy Bay Dartmoor Pony and Light Bay Dartmoor Foal
Haflingerka w nowym malowaniu jako kuc dartmoor wraz ze źrebakiem tej rasy.
Moim zdaniem niezbyt przypomina typ, ale w tym malowaniu też jej ładnie. Zupełnie inny koń niż wcześniej.
A źrebaczek jest świetny, choć wolałam go jako srokacza.

CL 938 - Chestnut Haflinger - tutaj haflingerka w maści typowej dla swojej rasy, czyli słomiany kasztan. Co kto woli.
Ja mam ją już od dawna - piękny, niedawno wprowadzony do sprzedaży model.

CL 942 - Colorful Foals - dwa piękne kolorowe źrebaki
Srokacza uwielbiam!
Tego mam w innym malowaniu. Obydwa są sympatyczne.

CL 937 - Chestnut Appaloosa - kasztanowaty appaloosa z nakrapianą derką.
Nie każdy lubi łebki Pana Hessa, ale klacz całkiem ładnie się prezentuje na żywo. Ja mam ją w innym malowaniu.

CL 934 - Silver Bay Mustang - srebrnogniady mustang
Ten koń mnie oczarował! Piękny brązowy kolor i ta niesforna, mieniąca się perłowo grzywa - ja go chcę ;(

CL 930 - Appaloosa - karo tarantowaty
Całkiem ciekawie wygląda na żywo, ale te kropki do mnie nie przemawiają. Ale mold ładny.

CL 61061 - Sport Horse Family - rodzina koni sportowych.
Ogiera mam w innym malowaniu, jest to jeden z ładniejszych koni Classics. Klacz to dość stary mold Pana Hessa, ale w tym malowaniu dość fajnie się prezentuje, no i jest piękny źrebak rasy morgan.

CL 940 - Buckskin Paint - jelenio-srokaty paint. Kilka osób go już ma, bo widziałam na blogach. Mnie też on się podoba. Może kiedyś i do mnie przygalopuje.

CL 935 - Black Thoroughbred - kary anglik
On na pewno jest kruczoczarny. Bardzo mi się spodobał. Na białym tle na zdjęciu promo nie wygląda zbyt powabnie - w naturze jest piękny! Zdaje się, że to ten sam mold, co Kavaskar Dorotheahhh :)

CL 936 - Grullo Morgan - myszaty morgan. Pięknie pisała o nim dorotheahh. Ja mam już klacz i źrebaka tej rasy - tatuś by się przydał ;)

CL 939 - Bay Arabian - gniady arab. Również koń Pana Hessa. Ja mam go w innym malowaniu - bardzo mi się podoba, ma typową wystawową pozę araba. Aż prosi się o rząd arabski z koralikami ;)

Ufff to tyle na dziś. Chcecie więcej? :D

11 komentarzy:

  1. Jasne że chcę więcej !!!
    Jak nie można kupić to chociaż popatrzeć fajnie ;)
    I opisy bardzo się przydają już zastanawiam się nad kilkoma koniskami :D (niestety portfel ;( )

    OdpowiedzUsuń
  2. Capricorn, ja przez ciebie zbankrutuję!
    Dzięki twoim recenzją, wykreśliłam Ventarrones'a z mojej chciejlisty, ale teraz dzięki części drugiej znów będę musiała dodać małe co nieco.
    Dzięki -,-

    Oczywiście żartuję!
    Z chęcią dodam jeszcze kilka modeli do chciejlisty ;D
    Czekam na trzecią część!

    Pozdro z łóżka.
    Idę w kimę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że napisałaś coś takiego :) Bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba przestanę wchodzić w te posty...Tyle piękności *.* Och, mój biedny, biedny portfel...Już leży i kwiczy w kącie na myśl o breyerowym terrorze, który rodzi się w mojej głowie :P.I jak tu wybrać jednego qnia?!
    ...
    I tak chcę więcej zdjęć ^^.
    Aredhel

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze marzyłam o Hafingerceee <3 Bardzo mi się podoba ze źrebolkiem ^^ ( w wersji Dartmoor rzecz jasna ). Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)