piątek, 23 maja 2014

Zmiany nadchodzą!

Hi ho! - English summary at the end of this post, thank you :)

Przygotujcie się na szok. Jak stoicie to usiądźcie. Albo najlepiej się połóżcie, tak na wszelki wypadek ;)

Przedstawiam Wam oficjalną maskotkę Capricorn Meadow...

oto...

Capricorn!

Tak, wiem - jest żółto-pomarańczowy.
Tak, wiem - jest nierealistyczny.
Tak, wiem - przypomina pokemona. Ale jest od niego inny! Naprawdę!
Tak, wiem - jest filcowy.

Ale wbrew pozorom ma wiele zalet!
Można go ustawiać w różnych pozach!
Można go zabierać na wycieczki i nie martwić się, że się poobdziera / połamie.
Do tego jest lekki i nie zajmuje dużo miejsca!
No i był tani - zapłaciłam za niego całe 30 groszy w SH :D

To były najlepiej zainwestowane przeze mnie pieniądze, od czasu jak prowadzę tego bloga ;)

I jest w pięknych, słonecznych kolorach - dzięki temu wszystkie zdjęcia, na których się pokaże, będą wesołe :D

Ja już jestem wesoła!

I myślę, jak zmienić szablon bloga, żeby pasował kolorystycznie. To może być zabójcze zadanie :D

3 majcie się! Mam nadzieję, że Wam się choć trochę podoba. Mi się podoba :D

This is the official mascot of this blog. Its name is Capricorn and it is orange-yellow, felt, unrealistic and resembles one of the Pokemons. But it is poseable too! And light and it can go everywhere with me. I'm so happy that I have found it! I hope you like it a bit. I like it a lot! :D
See you soon!

15 komentarzy:

  1. OMG!!! Jaki słodki! Brak mi słów, jaki jest śliczny. Nie mogę się doczekać tych zmian...

    OdpowiedzUsuń
  2. A już myślałam, że sama o zrobiłaś :)
    Tez mam w planach maskotkę (figurkową), ale nieprędko ją zrealizuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś, na razie nie mam czasu, materiałów ani umiejętności.

      Usuń
  3. Też myślałam, że sama zrobiłaś! Naprawdę uroczy :) Ja ostatnio biję się z myślami. Mam zamiar uszyć filcowego konika. Więcej będzie na moim bogu. Ale to nie ważne. Gratuluję ciekawej zdobyczy. Jak mówiłam : ŚLICZNOŚCI ;) Pozdrawiam!
    P.S. A my czekamy na nowego Breyer'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka .
    Z kąt ty tyle masz tych wynalazków ?
    Zapraszam do mnie na n/n
    schleich-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaaaaki uhrrroczy *.* Przesłodziutki i bardzo sympatyczny kon(/z)iorożec :D.Świetny nabytek z SH! Wróżę mu wielką sławę :P.Ma fajne kolorki, a ta rozczochrana pomarańczowa grzywa w połączeniu z żółcziutką maścią naprawdę przypomina słońce ^^.
    Oj, tam, to je qń, a nie pokemon xD.
    Czekam na nowy, zabójczy szablon :D.
    Pozdrawiam
    Aredhel
    Ar

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknyyyyyyy!!! *>* Awwww *o*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny!!
    Z szablonem.. :D - taaak to może być karkołomne zadanie, ale powodzenia!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękniej ( jeśli się da ) będzie z poniczem wyglądał ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)