czwartek, 29 maja 2014

Ogłoszenia

Uzupełniłam listę koni na sprzedaż, zapraszam do zakładki SPRZEDAM <=== list of models I have for sale.

Ściągnęłam rezerwację z figurek, ponieważ osoby rezerwujące nie odzywają się. Szansa dla kolejnych chętnych.

Zrobiłam też nową zakładkę - Customy <=== list of my custom horses.
Są tam posiadane przeze mnie przemalowane, lub inaczej zmienione, modele. Można sobie obejrzeć jak dany model wyglądał przed przemalowaniem, bo jest link do galerii na ModeleKoni.pl. Są tam też linki do stron autorów customów, jakby ktoś chciał sobie zamówić własnego przemalowańca :)


Prośba do Ciebie Blogowiczu! I Ciebie też! I Ciebie! ;)

Jak masz chwilkę czasu, to sprawdź proszę, czy link do Twojego bloga jest w pasku bocznym w liście blogów, które odwiedzam. Niestety są tam tylko blogi z Blogspota, te inne nie chcą się tam dodawać. Blogi z innych serwerów są w zakładce Odwiedzam. Jeśli Twojego bloga nie ma ani tu, ani tam, to proszę - daj mi znać w komentarzu - wtedy wpiszę Cię na listę i będę do Ciebie zaglądać :)

I jeszcze fotka, żeby nie było tak pusto ;)
Rozpędzone stado Breyerów SM :)

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Możesz dodawać wszystkie blogi z rss do bocznego paska, chyba, że coś się zmieniło. Ja nie miałam problemów z m.in. Wordpressem czy Tumblrem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok, zobaczę. Jak próbowałam to się nie dodawały.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)