niedziela, 18 maja 2014

Ogólnopolskie Targi Końskie cz. 6

Ogólnopolskie Targi Końskie w Pajęcznie 2014.05.10 - część 6. Część 1. Część 2. Część 3. Część 4.
Polish National Horse Fair in Pajęczno - 5th of May 2014 - part 6. Part 1. Part. 2. Part 3. Part 4.
Fiord :)
Jak zapytałam, czy mogę pogłaskać, to pan odpowiedział, że nawet wydoić można ;)
The seller told me that I can touch it and even milk it ;)
Młody konik Polski?
A young polish konik (Polish primitive horse)?
A tutaj trochę starsze "myszki".
A little older "mice".
I reszta koni:
And the rest of the horses:
A to chyba koń Śląski?
A Silesian horse maybe?
A tu jeszcze coś do poczytania, artykuł na stronie Radia Ziemi Wieluńskiej (ze zdjęciami):
http://radiozw.com.pl/index.php?page=news&id=12192
An article from Radio Ziemi Wieluńskiej (with photos):
http://radiozw.com.pl/index.php?page=news&id=12192

A tutaj filmik z targów, niestety nie przeze mnie nagrany, znalazłam na YouTube:
And a movie from horse fair, but not by me. I found it on YouTube.

Dziękuję za obejrzenie zdjęć. Wracamy do tematyki figurkowej w następnym poście :)
Thank you, the next post will be about a model horse :)

14 komentarzy:

  1. Musiałaś tam spędzić wieczność :D
    Też bym tak chciała ale może kiedyś ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    schleich-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie krótko byliśmy, ale dużo wrażeń ;)

      Usuń
  2. Fiord piękny, myszki też, podobnie jak reszta koni...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę..:D...Fiord prześliczny ^^ Wszystkie konisie mi się podobają, bo każdy jest idealny we własny sposób :) Pozdrawiam !
    Zapraszam tutaj ----> http://schleichewci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do ras się nie będę się wypowiadać, bo nie umiem... D: Cudne koniki! :D U mnie zgadywajka ( efle flefle :D ) :D Pozdrawiam i zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne koniska !! Twoje zdjęcia z targów ratowały mnie w ostatnich dniach w szpitalu, odwracały uwagę od bólu kolan :D
    Nie masz może fotki tych koników z 12 zdjęcia od końca z przodu?
    Pozdrawiam
    http://stadninaschleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci troszkę pomogłam :)
      Niestety nie mam :(

      Usuń
  6. Fiordy *.* Jaaakie śliczne myszki *.* Wiemy, że mam słabość do myszek (zarówno chomiczych jak i końskich :P)...
    Więcej zdjęć, więcej :D!Śliczne koniska.
    Aredhel

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)