czwartek, 15 maja 2014

Ogólnopolskie Targi Końskie cz. 3

Ogólnopolskie Targi Końskie w Pajęcznie 2014.05.10 - część 3. - siwki. Część 1. Część 2.
Polish National Fair Horse in Pajęczno - 5th of May 2014 - part 3. - the greys. Part 1. Part. 2.

Był też siwek pod siodłem.
There was also a grey under the saddle.
Ładna parka z jabłkami.
A beautiful pair with dapples.
I małe siwki też były.
There were small greys also.
A ten konik się wystraszył jak opuszczali trap. W końcu zerwał linkę. Ale nie uciekł, tylko natychmiast się uspokoił, jak poczuł, że nie jest przywiązany.
This horse got scared and tore off the line. But it didn't run off only calmed down immidiately when was free.
Czy to koń siwiejący z karego? Stoi prawie jak ogier arabski Schleich :)
Is this horse greying from black? He's standing almost like Schleich arabian stallion :)
Przepraszam za to ucho. Było tam dużo ludzi i czasem trudno było zrobić dobrą fotkę. Ludzie pojawiali się znikąd.
Sorry for the ear. There were lots of people and sometimes was hard to take a good picture. People were popping out of nowhere.
Czy ten koń siwieje z gniadego?
Is this horse greying from bay colour?
I jeszcze jeden, ale młodszy od poprzedniego.
And another, but younger than previous.
Taki tarant jeszcze był. Szkoda, że go nie wyprowadzili :(
There were also this appaloosa. It's a pity they didn't bring it out :(
W następnym poście będą srokacze i konie, które wpadły mi w oko ;)
There will be pintos in the next post and the horses that caught my eye ;)
Były jeszcze takie zwierzaki: prosiaczki, gołębie i wielkie białe puszyste króliki, ale nie mam ich na fotce.
There were also another animals: piglets, pigeons and big white fluffy rabbits but I don't have them on a photo.
I coś do kolekcji :)
And something for your collection :)
I różne akcesoria.
And different accessories.
Prawie zapomniałam o tych maluchach - konisie-podusie :D
I almost forgot about those lil' ones - horsie-pillows :D

I siodła, zapomniałam je pokazać w ostatnim poście.
And some saddles, I forgot to put them in the last post.
Do jutra!
See you tomorrow!

Część 4.
Part 4.

9 komentarzy:

  1. Czemu wszystko mi się podoba? Jak powiedziałaś o uchu, najpierw popatrzyłam na ucho konia i se myśle "co z nim jest nie tak?" :P Czekam z zniecierpliwieniem na czwartą część :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa "zboczenie zawodowe" jak na zdjęciach nie widzisz już nic prócz koni ;)

      Usuń
    2. Ja też tylko na konia patrzyłam :P

      Usuń
  2. Piękne konie postawisz mi tego źrebola ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie "zasponsorujesz"? Żebym to ja miała tyle pieniędzy...

      Usuń
  3. Śliczne konisie ^^ Różne akcesoria przecudne :)) Ha ! Też spoczątku spojrzałam się na ucho konia, a potem dopiero się zorientowałam, że tam jest jakiś ludź xD Pozdrawiam :)
    Zapraszam tu ----> http://schleich-stajnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Konie piękne ale jak widzę te ogromne przyczepy do transportu to mi serce staje.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne ! :D
    Dobrze że nie uciekł ! :)
    Kupiłaś coś do kolekcji ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominuję Cię do LA.

    Pozdrawiam
    Milka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)