niedziela, 4 maja 2014

Breyer Traditional - Drewniana stajnia nr 303

Breyer Traditional Run-in Wood Barn #303

Jest ogromna! Jej wymiary to: 36 cm wysokości, 47 cm szerokości i 37 cm głębokości (razem z wystającym trochę dachem).
Z założenia jest to dom dla 3 koni w skali 1:9, ale zmieści się w niej 5 dorosłych koni. Oczywiście będą wtedy stały "bok w bok".


Stajnia jest drewniana, zrobiona chyba ze sklejki. Gdy była nowa, była rozłożona, teraz jest skręcona śrubami, ale pewnie można ją rozłożyć.
Z przodu na środku znajdują się otwierane wrota zamykane na skobel. Skobel obecnie jest uszkodzony, nie ma części, za którą się go powinno zakładać. Mam jednak w domu kawałek balsy i spróbuję naprawić zamykanie.


Z tyłu nie ma żadnych drzwi więc konie mogą swobodnie wchodzić i wychodzić. Na środku jest tylko poprzeczka podtrzymująca dach.


Po bokach pod dachem znajdują się wywietrzniki...



...a na jednej stronie także okno do wyglądania.


Stajnia przyjechała do mnie w pakiecie z końmi firmy Breyer. Jest piękna, starannie wykonana, ale niestety u mnie będzie tylko stała i się kurzyła, dlatego postanowiłam ją sprzedać. 


Zachęcam też do zaglądania na zakładkę SPRZEDAM, bo od czasu do czasu pojawiają się tam nowe rzeczy :)

Zostałam nominowana przez Sophiję z bloga deterrasomnia.blogspot.com do Liebster Award.
Chodzi o to, że odpowiada się na pytania zadane przez nominującego i nominuje następne blogi do zabawy.
Nominuję wszystkich, którzy się chcą w to pobawić ;) Nie każdy lubi odpowiadać na pytania. Ja nie lubię. Ale Sophija wymyśliła takie przyjemne, że postanowiłam na nie odpowiedzieć ;)

1. Twój ulubiony kolor?
Zielony od zawsze. Fioletowy od niedawna.
2. Ważne dla ciebie miejsce..
Nie wiem... Może łóżko? ;)
3. Kim chciałaś/ chciałeś zostać w dzieciństwie?
Bibliotekarką / weterynarzem / piosenkarką :)
4. Które ptaki najbardziej lubisz?
Kolejne trudne... Pingwiny z Madagaskaru :P
5. Podaj cytat, który jest dla Ciebie wyjątkowy.
"- Wiesz, co jest największą tragedią tego świata? (...) Ludzie, którzy nigdy nie odkryli, co naprawdę chcą robić i do czego mają zdolności. Synowie, którzy zostają kowalami, bo ich ojcowie byli kowalami. Ludzie, którzy mogliby fantastycznie grać na flecie, ale starzeją się i umierają, nie widząc żadnego instrumentu muzycznego, więc zostają oraczami. Ludzie obdarzeni talentem, którego nigdy nie poznają. A może nawet nie rodzą się w czasie, w którym mogliby go odkryć." - Ruchome Obrazki (Terry Pratchett)
6. Gdybyś miał możliwość przeniesienia w czasie, gdzie byś się znalazł?
W przyszłość. Z chęcią polatałabym Enterpraisem razem z kapitanem Pickardem - rok 2364 i później ;)
7. Podaj bohatera książki, z którym mógłbyś się zaprzyjaźnić.
Oj, za wielu by ich było... Ale chciałabym, żeby Havelock Vetinari był moim przyjacielem. Na pewno nie_chciałabym, żeby był moim wrogiem ;)
8. Najładniejsze imię (obojętnie w jakim języku!)
Nie wiem! Eskarina?
9. Jaka książka, którą czytał(a/e)ś zrobiła na Tobie duże wrażenie?
Wiedźmin. Tam jest sama prawda o dzisiejszym świecie tylko ubrana w fantasy.
10. Jaki język najbardziej lubisz?
Swój? ;) Angielski też. I niemieckiego przestałam nienawidzić ;)
11. Kolor twoich oczu.
Brąz.


Pozdrawiam!


33 komentarze:

  1. JA! Ja sobie ją rezerwuję. Do jutra powinnam się zdecydować, ale mam 85 % pewności, że ją kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście jeżeli nie znalazłaś już wcześniej chętnego...
      Bo ja się na nią straszliwie napaliłam...
      Matko święta, ale się podniecam.
      Ale zawsze o niej marzyłam!

      Usuń
    2. OK, rezerwacja dla Ciebie :)

      Usuń
    3. Gdyby się rozmyśliła, to ja rezerwuję po niej :P

      Usuń
    4. czy to cudo nadal jest dostępne ????

      Usuń
    5. Niestety już dawno sprzedane.

      Usuń
  2. Z tego co pamiętam była wystawiona z tymi końmi za 90 zł...

    OdpowiedzUsuń
  3. Co mam Ci odpowiedzieć? Ja sprzedaję za tyle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś moją bratnią duszą :D Bo i zielony i fioletowy, pingwiny z Madagaskaru, łóżko, biblioteka, Pratchett i Wiedźmin! <3 Tak bardzo muszę kupić Długą Wojnę, ale wydałam już wszystkie pieniądze na konie i lalki :< Musi jeszcze trochę poczekać, chyba że znowu znajdę w antykwariacie jakaś za 20 złotych, bo akurat tyle mi zostało XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepadło, wróciłam z Oceanem na końcu drogi Gaimana :( A Wojnę też mieli, i to właśnie za 20 złotych. Musi na mnie poczekać jeszcze trochę.

      Usuń
    2. Ja na razie kompletuję Discworld, później resztę będę kupować ;)

      Usuń
  5. Śliczna stajnia :D U mnie pewnie też by stała i się kurzyła ....Pozdrawiam !
    Zapraszam : http://schleich-stajnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozstawałabym się z nią, ale trochę dużo miejsca zajmuje.

      Usuń
  6. Gratuluję stajni. Ładna, lecz ja wolę sama budowac :P Świetny cytat!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stajnia.
    Zapraszam do mnie :
    schleich-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak by mi się chciało to trochę ( trochę???) rozwaloną od kogoś kto chce się jej pozbyć wzięła i naprawiła XD
    Też bym Cię nominowała tylko to miało być dla blogów mniej popularnych i nominowałam niestety blog osoby nieprzyjemnej dla mnie na howrse :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szkodzi. Nie lubię odpowiadać na pytania :P

      Usuń
  10. Całkiem ładna stajnia, chociaż ja wolę te Schleichowe.Mają więcej szczegółów, wydzielone boksy i w ogóle :P.Kiedyś zrobiłam kilka stajni z kartonów i pomalowałam, ale przeszło mi i wylądowały na strychu...xD
    Pingwiny z Madagaskaru najlepsze xD.
    No proszę, Pratchett :D!Mogłam się tego spodziewać ;D.
    Pozdrawiam
    Aredhel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szczególnie ta nowa ze Schleicha, ale podejrzewam, że będzie koło 400 zł kosztować...

      Usuń
  11. Hejka, tu znów ja. Chciałam powiedzieć, że stajnia ma już swoje miejsce i niebawem skontaktuje się z tobą moja mama [chyba dopiero jutro...]. Jestem już zdecydowana.

    I jeszcze taka jedna mała sprawa:
    Nie jest jeszcze za późno, by cię nominować do LA?
    Jeżeli nie, proszę bardzo:
    http://mycoollection-mojakolekcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK, czekam na mail :)

      Usuń
    2. Najlepsze jest to, że moja mama nie wie, co ma pisać xD

      Usuń
    3. Poproś, żeby wysłała mi mail na CapricornMeadow@gmail.com o tytule "zakup stajni" a ja odpowiem i wszystko opiszę :)

      Usuń
    4. Ok ;) Czekamy na odpowiedź :)

      Usuń
  12. Całkiem fajna, ale mi się śni ta nowa schleich...

    amore-cane.blogspot.com - ostatnio siodło w stylu western ręcznie robione

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale z powodu ceny mnie się może tylko przyśnić ;)

      Usuń
  13. Stajnia bardzo fajna, ale jak w czymś takim prawdziwe konie trzymac? :D Wszystkie będą przecież mokre
    Horta z blogu http://horsebayhorta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to chyba raczej tylko wiata do karmienia dla koni, które są trzymane cały rok na pastwiskach ;)

      Usuń
  14. Widzę tutaj dyskusję na temat tej nowej stajni schleich. Mi również się śni i mam zamiar na nią zbierać. Teraz nasuwa się pytanie: jeżeli będę ją mieć, gdzie ją postawię?
    Może ktoś z was zna jej wymiary?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)