piątek, 2 maja 2014

Ach, ta popularność! ;)

Pewnie zauważyliście już, że nie ma na blogu niektórych zdjęć. Zamiast nich pojawił się obrazek:
Znaczy to, że przekroczyłam darmowy limit transferu miesięcznego obrazków na serwerze photobucket.

A po ludzku?
Mój blog stał się bardziej popularny, niż sądziłam - wiem to, bo oglądacie obrazki :)


DZIĘKUJĘ WAM!



Nie spodziewałam się tego i nie przygotowałam nic specjalnego na tę okazję :(
Ale coś wymyślę.
Pracuję też nad tym, żeby zdjęcia były zawsze widoczne, więc oglądajcie spokojnie, nie hamujcie się ;) Przez kilka dni może nie być niektórych fotek, ale wrócą.

A na razie macie przedsmak następnego posta:
Opis jutro :)

Odpoczywajcie sobie w ten długi weekend :)
Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Faktycznie! Po przeczytaniu posta zjechałam niżej i zauważyłam, że zniknęło zdjęcie clydesdale'a! A co do nowości... Widzę 3 Breyer Stamblemates + 1 końa z Collecty (o ile się nie mylę klacz mustang) i... Jakaś porcelanka? chyba źrebię :0 Pozdrawiam!
    Nie mogę się doczekać kolejnego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!!!!!Następnego posta "zwiędzę" z przyjemnością XD

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie ma niektorych
    A ta klacz mustanga mam strasznie jej się przednia noga wygina.
    Proszę zajrzyj do mnie :
    schleich-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie ! Nie ma niektórych ....Gratuluję nowych :D I czekam na opisy :)
    Pozdrawiam !
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o mam tą klaczkę z collecty :D jest świetna, mojej się nogi wyginają (wszystkie xD), twojej też? z ciekawości pytam
    w drugim malowaniu też jest ładna, ale zdecydowanie wolę tą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!
    W takim razie w porę przychodzę z nominacją do LA - wyjaśnienie pod postem: http://deterrasomnia.blogspot.com/2014/05/inia.html

    Dziękuję i nawzajem miłej majówki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LA? No tak, czasem w życiu trzeba odpowiedzieć na parę pytań ;)

      Usuń
  7. Jeszcze raz napiszę, jak cudny jest ten brązowy konik <3 Czy Twoje też są oznaczone jako książka? :D
    Kiedyś byłam tak bardzo zachwycona tym mustangiem z Collecty, a teraz prawie nie mogę na nią patrzeć XD Raczej "nie", bo mam obie XD Ale muszę przyznać, że kolor ma piękny, bardzo elegancki. Podoba mi się dużo bardziej od dereszowatej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie wczoraj zaglądałam i zauważyłam, że zniknęły te zdjęcia.Myślałam, że blogspot je usunął czy coś, a tu proszę :D!Jeszcze trochę i zaczną cię prosić o autografy na ulicy xD.Eh, ta popularność...:P
    Czekam na opisy nowych modeli :D.Śliczne są *.*...
    Pozdrawiam
    Aredhel

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam :* Zaraz będziemy cię o autografy prosić xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze że zrobisz opisy SM i tej klaczy bo od dawna się zastanawiałam nad ich kupnem. Blog jest cudny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)