niedziela, 2 marca 2014

Bytomski Jarmark Staroci 2014-03-01

Byłam wczoraj na starociach w Bytomiu. Kilka fotek, jak to wygląda:

Na zdjęciach widać może 2/5 całości. TUTAJ rozpiska na ten rok, jakby się ktoś chciał wybrać.

Zrobiłam parę zakupów: kilka pocztówek, poniacza (nieeeeeee, znowuuuuuuu - Capricorn schodzisz na psy, a raczej na kuce ;) ) i konia, który po odpowiednim pomalowaniu wygrywałby wszystkie Photo Show ;)
Dziś pokażę Wam tylko jego kawałki. Strzałki kopytowe:
Oczko i kości policzkowe:
Nosek i chrapka na pysku:
Jak Wam się podoba? Zgadnijcie w jakiej jest pozie?


Postanowiłam, że moje pocztówki także pojawią się w galerii na ModeleKoni.pl. Po prostu dlatego, że sama już nie pamiętam, co mam i boję się kupować nowe, żeby sobie nie zdublować. A tak, to zawsze i z każdego miejsca na świecie będę mogła sprawdzić na stronie, czy tę pocztówkę już posiadam w swoich zbiorach :D

Pozdrooffki ;)

16 komentarzy:

  1. Zazdroszczę takiej kopalni skarbów... U mnie chyba czegoś takiego nie ma:/
    Konik wygląda przepięknie ,przypuszczam ,że jest w... skoku albo stoi dęba nie jestem do końca pewna,ta nóżka bardziej pasuje mi o skaczącego wierzchowca :)
    Pozdrawiam
    stadninaschleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Skacze na 99% a na 10%galop

    OdpowiedzUsuń
  3. Konik ładny.Wygląda to na Piaff, Skok, Galop lub stawanie dęba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny konik. Na 100% skacze.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moi poprzednicy bawią się procentami...
    Koń wygląda pięknie, ale gdy zobaczę go w całości... nawet nie chcę myśleć, jaki będzie piękny. Takie ustawienie nogi powoduje, że stawiam na dęba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Postawa na pewno dumna, ale ponieważ nie jestem specem nie będę stawiać na to, jaka jest poza ;).
    Kolejnego poniaczka na pewno wszyscy chętnie pooglądają!
    Pozdrawiam!
    Sophija

    OdpowiedzUsuń
  7. On stoi na jednej nodze na słoniu, a drugą (tylną) drapie się po uchu. Przednią jedną ma zgiętą (zdjęcie), w drugiej trzyma kubek z kawą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, na pewno nie. Ale podoba mi się Twój tok myślenia :D

      Usuń
  8. Uuu, jakiś piękniś przyjechał! Ty mnie kiedyś weź ze sobą! A jakbyś chciała jakieś poniacze z G3, to ja mam ok.50. :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mieszkasz po drodze ode mnie do Bytomia, to mogę Cię porwać :) A poniaczy nie chcę - za szybko się rozmnażają ;)

      Usuń
  9. Niezła kopalnia skarbów o.O
    No, no, no, ktoś tu chyba się przekonuje do MLP :D.Pokazuj migiem tego poniacza :D!
    Oh, musiałaś, prawda?Teraz będę się zadręczać, co to za przystojniak do ciebie przyjechał?Moim zdaniem jest w galopie, a jeśli go nie pokażesz w następnej notce to będzie źle...xD
    Pozdrawiam
    Aredhel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poniacza też pokażę, ale najpierw przystojniak :)

      Usuń
  10. Każdy koń i koniowaty trafi w ręce Caprion

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie pomijając poniczy :D
    Ps oglądałam jeden filmik z minekrafta i się ze śmiechu porzygałam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)