piątek, 31 stycznia 2014

Schleich 2014 - źrebak trakeński

Ostatnia nowość z mojego stadka Schleich 2014 - źrebak trakeński nr 13758 - klaczka.

Źrebak na szczęście przypomina źrebaka, a nie prosiaczka - ma długie nogi :) w przeciwieństwie do pozostałych nowości, które pokazywałam.
Klaczka jest trochę niższa od źrebaka hanowerskiego. Widać, że jest młodsza - ma krótszą grzywę i ogon.
Tylko kto wymyślił, żeby malować ogon od spodu na biało? Wiem, że źrebaki mają jaśniejsze ogony pod spodem, ale nie aż tak. Wystarczyło zostawić go niepomalowanego - byłby czarno-brązowy.
Sierść jest dość mocno zaznaczona i układa się w różnych kierunkach, co ostatnio stało się normą u nowych figurek firmy Schleich. Również kopytka są rzeźbione i, jak na figurkę w tej skali, ładnie pomalowane.
Polecam "źrebaczkę" do kolekcji :) Właśnie zauważyłam, że to dopiero piąty srokaty źrebak Schleich, którego mam, na 27 wszystkich.

Zapomniałam, że mam jeszcze jedną klacz trakeńską w kolekcji i nie zrobiłam wspólnego zdjęcia. Jutro jak będzie jasno naprawię niedopatrzenie.

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o trakenki to ten źrebak jest chyba proporcjonalnie najlepszy:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie -n/n

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten źrebaczek jest najładniejszy z trakenów, moim zdaniem:)
    Pozdrawiam
    U mnie n/n

    OdpowiedzUsuń
  3. ten źrebak jest cudny mam ją w kolekcji u mnie to też jest klacz
    zapraszam na moją stronę o koniach schleich jest dopiero 1 wpis
    http://www.bolmowie.pl/blog/tosia/

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie chyba najlepszy traken. Ładniejsza od małego fiorda. Ja też muszę się wybrać po Schleich 2014.
    U nas n/n.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze wydaje mi się, że ta klaczka rozsadzi swą energią cały padok ^^

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ale mi bardziej podobają się źrebaki w typie np źrebaka hanowerskiego lub lipicańskiego ;)

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)