środa, 29 stycznia 2014

Schleich 13757 - klacz trakeńska

Najwięcej głosów zdobyła i dziś gości na blogu :
klacz trakeńska o numerze 13757 z firmy Schleich - 2014 rok.
Jak zobaczyłam zdjęcie promocyjne tego konia, to nie byłam do końca przekonana do jego kupna. Odrzucały mnie od nego dwie rzeczy: zapleciona grzywa i długi pysk.
Jednak gdy zobaczyłam trakenkę w sklepie, obie te wady okazały się niezbyt ważne ;) Grzywa nie jest zapleciona w warkoczyki i jest to niewątpliwy plus. Wszystkie konie w stadninie warkoczykach? Nuuudy.
A głowa, no cóż, jest długa. Jednak nie dłuższa niż łeb hanowera.
A nogi? Także nie są krótsze od nóg ogiera. Ale jest coś niedobrego tylnej części klaczy - zad wydaje mi się za mały do reszty ciała. No i szyja jest za długa, co szczególnie widać na zdjęciu poniżej.
Pod jeźdźcem klaczka prezentuje się nawet ładnie. Podoba mi się też jej odmiana na lewej tylnej nodze. Jest taka niestandardowa.
I tutaj jeszcze rodzinka:
Mało opisów, ale i tak wiem, że większość tu wchodzących ogląda tylko zdjęcia :P

Pozdrawiam - jutro ogier trakeński :)

9 komentarzy:

  1. mam tę klacz jest piękna bardzo mi się podoba mam też źrebaka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze czytam całość nawet kilka razy :) Najbardziej z koni 2014 podoba mi się ten źrebak trakeński.Ale ładne są też wałach falabella i szetlandy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne, ładne. Mimo to schleichy 2014 mają wiele wad. Każdy model ma jakąś widoczną usterkę w budowie. ;-/
    Klacz wygląda ładnie przy rodzince. Z osobna mi się nie podoba.
    mimo to gratuluję bardzo. Też musze sie rozejrzeć za nowościami. :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam pojęcia dlaczego, ale postawa klaczy przypomina postawę owczarka niemieckiego (zad jest niżej niż reszta ciała) xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeno to nie koń, tylko żyrafa xD!A zad ma chyba za mały i za nisko umieszczony.

    OdpowiedzUsuń
  6. Eee... mi się nadal nie podoba... dziwna jest :P

    Pozdrówki ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama chcę kupić klacz trakeńską. Mam na dzieję, że będzie to dobry wybór

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobnie do ciebie Capricorn, tylko jeszcze jej nie kupiłam, bo nie mam okazji do zobaczenia jej na żywo. Ale za to chcę sobie kupić źrebka, bo koleżanka z klasy ma, widziałam, dokładnie się przyjrzałam, i słodziak. Tylko nie pamiętam, czy to klaczka, czy ogierek. Wolałabym ogierka, bo mam tylko 2 (nie licząc Diamonda i Xala). A jeśli to klaczka, to źrebię Arabskie z tego roku to ogier. :) Pamiętam że miała i klacz, i ogiera.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)