czwartek, 19 grudnia 2013

Linki do stron internetowych

Kto śledzi FB ModeleKoni.pl, ten mógł się domyśleć, że na mojej półce pojawiły się nowe konie firmy Schleich. Właściwie, to nie na półce, tylko koło monitora, bo tutaj lądują najpierw wszystkie figurki, żebym się mogła na nie napatrzeć ;)
Przedstawiam ogiera i źrebię rasy achał-tekińskiej:

Na zdjęciu są także borsuki, które to trafiły do mnie jako gratis, a ponieważ ja nie zbieram innych zwierząt niż koniowate, to... będą nagrodą (może jedną z dwóch?) w rozdawajce :) Ale na razie o tym sza - wszystkiego dowiecie się po Nowym Roku. Mam nadzieję, że wytrzymacie do tego czasu ;)

O achałach więcej w następnym poście.

A teraz chciałam zaprosić Was do kliknięcia w nową zakładkę "Pajęczyna". Umieściłam tam linki do stron, na które wchodzę, może Wam się też przydadzą :)

Są tam też linki do Waszych blogów, które pozwoliłam sobie zgromadzić w jednym miejscu.
I mam prośbę:
jeśli nie ma tam linka do Twojej strony, to proszę, zostaw mi linka do niej w komentarzach - dopiszę ją jak najprędzej :)
A może znasz jakąś stronę, na którą warto zaglądać? Oczywiście mającą coś wspólnego z modelami koni (bo innych to wiem, że jest cała masa ;) ) to proszę - podaj mi do niej link.

Dzięki wielkie :D

Muszę z radością stwierdzić, że jest nas coraz więcej. Niestety, ja już stara jestem i pamięć nie ta, więc musiałam jakoś uporządkować te wszystkie blogi i strony ;)

Pozdrawiam


8 komentarzy:

  1. Na jakiej stronie je zamawiałaś? Bo te borsuki jako gratis kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są ze sklepu stacjonarnego w moim mieście, więc raczej nie dostaniesz ich gratis przy zamawianiu przez internet.

      Usuń
  2. Dziękuję za umieszczenie mnie w "Pajęczynie"(brrrrrr, nie lubię pająków :P).
    Oczywiście gratuluję nowych zakupów :).Achałki wyglądają ślicznie :).
    Namnożyło się nas, wariatów zbierających figurki koni i skrzętnie je chomikujących :D.
    Pozdrawiam
    Sunny Glow
    shadowhorses.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Capri ma już od dłuższego czasu klacz ;) :) pozdrawiam,
      Feel Pony :3

      Usuń
  3. Mam te koniska i powiem szczerze ,że je lubię :) Polecam również klaczkę, jest przepiękna tylko jej poza... żadnego ekwipunku nie przyjmie .
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :D
    Maja
    http://stadninaschleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne koniki kupiłaś.
    Czekam na notkę o tych figurkach:)
    http://figurki-koni-schleich.blogspot.com/ < Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, moim skromnym zdanie to jedne z najlepszych Schleichów. A i borsuczki zacne.
    Czekam na rozdawajkę i zapraszam do mnie - n/n.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uuu... Rozdawajka? :D Czekam ^^ Do pajęczynki zaraz zajrzę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)