środa, 23 października 2013

Moja kolekcja

Od ostatniego posta z moją kolekcją minęło trochę czasu. Nic nie ubyło, a wręcz przeciwnie. Przydałoby się udokumentować zmiany.

Oto część mojej kolekcji - "firmowa" mniej więcej. Celebration nie załapał się na fotkę, bo ma swoje - specjalne - miejsce. Razem z Pogodynką mieszkają na innej półce, bo trochę boję się, żeby się nie przewróciły, gdy szturchnę mocniej regał.
 Za to Operatta wskoczyła w kadr ;)
I zbliżenia na mniejsze koniki:
Stan na dziś:
Breyer: 45 szt. (15 Traditional, 9 Classics, 15 Stablemates, 1 Craft, 5 Mini Whinnies)
Collecta: 4 szt.
Schleich: 97 szt.
Bullyland: 1 szt.
Safari LTD: 2 szt.
Simba: 1 szt.
Stone Horses: 2 szt. (1 Standard, 1 Chips)
Pony Parade - 1 szt.
Paradise Horses - 1 szt.
GeeGee Friends - 2 szt.

4 komentarze:

  1. Pięknie wyeksponowana kolekcja i jaka ogromna.... Szczerze podziwiam.
    Bardzo podoba mi się ten regał i rozmieszczenie koni. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Regał oficjalnie został kupiony na książki, ale jakoś nie chciało mi się ich przenosić ;)

      Usuń
  2. Wielka i co jeszcze ważniejsze powiększająca się kolekcja. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobieto, to wygląda genialnie ^-^. W porównaniu z poprzednim wpisem, to twoja kolekcja rozrosła się niesamowicie. Eh, a u mnie zastój ._.
    Jeszcze jedno- mogłabym prosić o zdjęcie porównawcze Pink Magnuma obok jakiegoś classica? Bo to dla mnie bardzo ważne c;
    auditorevalhalla@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)