piątek, 17 maja 2013

Koń dla lalki Pullip

Jakiś czas temu pisałam o koniu dla lalek. Nutmeg, bo o nim mowa, jest koniem dla lalek Liv. Jednak ja nie posiadam takiej lalki, dlatego pozowały mi Barbie Fashionistas oraz Draculaura z Monster High.



Cały post do przeczytania TUTAJ
Dziś chciałam pokazać, że Nutmeg może służyć także jako wierzchowiec dla koreańskich lalek kolekcjonerskich z rodziny Pullip-owatych :)




Cały post do przeczytania TUTAJ

(zdjęcia z mojego bloga lalkowego Okiem Lalka)

Taka ciekawostka :)

1 komentarz:

  1. Choć wydaje się trochę za duży (głównie przez tą głowę, która sama w sobie jest urocza, ale na koniu wygląda nieproporcjonalnie) na Nutmeg'u prezentuje się ślicznie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    cathsmodelhorses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)