środa, 13 marca 2013

Pogodynka firmy Breyer u mnie!

Dziś krótki post, ponieważ całkiem niespodziewanie stałam się właścicielką drugiego konia arabskiego, a właściwie klaczy. Jest nią Partly Cloudy, czyli jedna z Weather Girl - jedna z Pogodynek ;)


Więcej zdjęć prawdopodobnie w weekend...


...dziś tylko pudełko, ale za to z dwóch stron ;)

Wrażenia na gorąco - niesamowita jest. Jedno słowo opisuje wszystko ;) Tylko te nóżki chyba będzie trzeba jakoś wyprostować. Ale to już szczegół.

Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Jestem zielona z zazdrości! :D
    Też marzy mi się Pogodynka, najchętniej Thunderstorm, ale ona osiąga teraz zawrotne ceny, więc zadowolę się Partly Cloudy albo Sunny. Tylko oszczędzanie na nią kiepskawo mi idzie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też myślałam, że to właśnie Thunderstorm wpadnie do mojej kolekcji, ale stało się inaczej i nie narzekam - darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, i mnie ten model chodzi ostatnio po głowie. Cloudy jest ładniejsza od Sunny, moim zdaniem. A gdzie to udało Ci się upolować tego konika? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)