sobota, 16 lutego 2013

Czerń i Biel - mini konie

Znalazłam ostatnio moje dawno-nie-widziane mini konie. Zawsze zastanawiałam się, czy było więcej takich modeli. A o kim mowa? Ano o najmniejszym koniku ze zdjęcia i jego koledze:


Od lewej - Schleich, Breyer Stablemates, Breyer Mini Whinnies i Czarny :)

Czarny, razem ze swoim kolegą Białym, przybył do mnie wiele lat temu w jajku niespodziance. Tak, takim Kinder Surprise czekoladowym z zabawką w środku. Oni byli w środku. Znaczy w dwóch różnych jajkach. Jeśli dobrze pamiętam, to nie miały żadnej karteczki - a może po prostu się zapodziały. W każdym razie nie wiem, czy takich koników było więcej. Oglądałam czasem aukcje z zabawkami z Kinder Niespodzianek, ale w żadnym zestawie nie zobaczyłam takich koni.
A może mi się to tylko śniło, że są z jajek... Już sama nie wiem.


Koniki mają 3 cm i 3,5 cm wysokości i są niezwykle dokładnie wykonane - maleńkie kopytka, uszy, nozdrza, falująca grzywa. Oba są też stuprocentowymi ogierami. Na zdjęciu niżej widać nawet zaznaczone żebra:


Mają może trochę za długie nogi, ale mogę im to wybaczyć ;) Niestety z drugiej strony już nie są tak ładnie wykończone - widać miejsce, gdzie był wlewek.


Konisko ma nawet zęby:


Chciałam zrobić więcej zdjęć, ale mój aparat fiksuje przy takich skalach. Drugi koń, Biały:



Może ktoś z Was miał takiego konia? Może nadal ma? A może wiecie coś na ich temat? Chętnie bym się o nich czegoś dowiedziała. Dajcie znać.

Dzięki Wielkie!


2 komentarze:

  1. Oj chyba właśnie z tej serii jest mój cudowny super dokładny brązowy, malutki kłusak. Był chyba najlepszy z tej serii - wygląda jak kłusak Rosenthala. Bajka i wypas. Muszę go poszukać.
    W jajkach niespodziankach bywały i inne koniki (mam kilka przypadkowych sztuk) , oraz była jedna cała seria ( 12?) koników rozkładanych. Mam gdzieś większość z nich-przedstawiaja różne rasy (choć nie są nazwane, ale jest Cly, arab, fryz itp.) i pozy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaaaaaaaaaakieeee maaaaaaluuuuutkie:0
    I te detale!:0

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)